در نشست مشترک معاونان سازمان با شهردارتاکید شد؛

همکاری سازمان همیاری در تامین نیازهای خدماتی و شهری شهرداری شاندیز

همکاری سازمان همیاری در تامین نیازهای خدماتی و شهری شهرداری شاندیز
در جلسه معاونان مالی اداری و بازرگانی سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی در نشستی با شهردار و معاونان شهرداری شاندیز بر آغاز همکاری های جدید در حوزه تامین نیازهای خدماتی و شهری تاکید شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی، این نشست با حضور مرتضی توسلی و سید محمد اسماعیل فاطمی معاونان مالی اداری و بازرگانی سازمان و سید احمد باقری شهردار شاندیز و تعدادی از معاونان و مدیران این شهرداری در خصوص بررسی اولویت ها و نیازها و سازوکارهای کمک و همکاری سازمان همیاری در تامین آنها برگزار شد.
در این جلسه علاوه بر تشریح ظرفیتهای سازمان و تعاملات پیشین با شهرداری شاندیز در خصوص همکاری های جدید نیز مذاکرات خوبی انجام شد.
 مصالح استراتژیک شهرداری از جمله قیر، سیمان و میلگرد، تجهیزات خدمات شهری، مبلمان شهری، فضای سبز، ایمنی و ترافیک، روشنایی پارکی، بلواری و ...، انواع ماشین آلات و اقلام مصرفی و قطعات، آتش نشانی، ساخت و اورهال سازه های تبلیغاتی و ... از جمله نیازهایی بود که سازمان همیاری در تامین آنها برای شهرداری شاندیز اعلام آمادگی کرد.
استاندارد سازی تجهیزات پارکی و بازی کودکان، اجرای  طرح تفکیک از مبدا پسماند، صنایع تبدیلی بازیافت لاستیک ضایعاتی، ممیزی املاک، طرح های اقتصادی در حوزه ایجاد کارخانه آسفالت، قطعات بتی و خدمات مشاوره اقتصادی، حقوقی، املاک و اراضی، تجارت، گردشگری، وصول مطالبات و ...  نیز دیگر موضوعاتی بود که سازمان همیاری در جهت ارائه آن به حوزه مدیریت شهری شاندیز اعلام آمادگی کرد. /م.ا/3157/






موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی