در اولین گردهمایی قدمگاه رضوی:

معاون زیارت استاندار از سازمان همیاری برای ورود به توسعه ظرفیتهای گردشگری شهر قدمگاه تقدیر کرد

معاون زیارت استاندار از سازمان همیاری برای ورود به توسعه ظرفیتهای گردشگری شهر قدمگاه تقدیر کرد اولین گردهمایی قدمگاه رضوی با اهداف، هم اندیشی، پیشرفت، مشارکت و توسعه گردشگری در این شهر زیارتی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری های شهرداری های خراسان رضوی، این همایش با حضور معاون زیارت استانداری خراسان رضوی، امام جمعه، فرماندار و نماینده نیشابور در مجلس شورای اسلامی، شهردار و اعضای شورای شهر قدمگاه برگزار شد.

حجت الاسلام حجت گنابادی نژاد معاون هماهنگی امور زائران استانداری خراسان رضوی در سخنانی بر اهمیت قدمگاه رضوی و لزوم توسعه همه جانبه این شهر تاکید و از سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی به ویژه موسسه توسعه گردشگری در ایجاد بسته‌های سرمایه‌گذاری و همکاری با شهرداری و شورای شهر در این حوزه قدردانی کرد.

مدیر موسسه توسعه گردشگری سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی نیز به عنوان یکی از سخنرانان این همایش گفت: قدمگاه از مهم ترین شهرهای زیارتی استان است که برنامه ریزی همه جانبه در جهت توسعه ی گردشگری پایدار در آن ضرورت دارد.

غفران ادامه داد: توسعه ی امکانات رفاهی از جمله، حمل و نقل آسان، ارزان همراه با امنیت و ثبات، تأسیس اقامت گاه های بوم گردی و خانه مسافر ها، برگزاری تورهای مسافرتی از مشهد و دیگر نقاط استان و کشور به این شهر، طراحی و تولید سوغات با بسته بندی ویژه و ... و استفاده از ظرفیت های مذهبی این شهر می تواند پایه گذار گردشگری پایدار و اقتصاد محور در قدمگاه باشد.

وی خاطر نشان کرد: علاوه بر اینها با تهیه طرح بسته های سرمایه‌گذاری در جهت توسعه ی فضای موجود و پیرامونی ، معرفی شهر در نمایشگاه های داخلی و خارجی و ایجاد زیرساخت های نرم افزار ی و سخت افزاری، بخوبی می شود به ماندگاری بیشتر زائران و رونق اقتصاد گردشگری مذهبی در قدمگاه رضوی امیدوار بود./م‌.ا/2324/


  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 25 تیر 1401
  • تعداد بازدید: 277



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی