مدیر موسسه توسعه گردشگری سازمان همیاری خراسان رضوی:

افزایش تعاملات و همکاری های گردشگری با استانداری و سازمان همیاری اصفهان

افزایش تعاملات و همکاری های گردشگری با استانداری و سازمان همیاری  اصفهان مدیر موسسه توسعه گردشگری سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی با اشاره به دیدارش با معاون استاندار و مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای اصفهان از افزایش تعاملات در حوزه گردشگری با این استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی، محمد غفران با بیان این خبر گفت: در سفر کاری انجام شده به استان اصفهان جلسات خوبی با معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری و مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای این استان انجام شد.

وی افزود: در این دیدارها ظرفیتهای موسسه در حوزه مجموعه های اقامتی و دیگر خدمات قابل ارائه گردشگری در سطح کشور برای کارمندان و خانواده های استانداری و سایر دستگاه‌های استانی در اصفهان با تسهیلات و قیمت مناسب تشریح شد که با استقبال مسئولان این استان همراه بود.

مدیر موسسه توسعه گردشگری سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی ادامه داد: با توجه به اینکه مشهد و اصفهان دو شهر مهم توریستی و گردشگری ایران به حساب می آیند، در این سفر مذاکرات خوبی نیز با مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای این استان در جهت انجام همکاری های مشترک در حوزه های مرتبط انجام شد.

وی خاطر نشان کرد: همکاری در بسیاری از امور گردشگری از تور گردانی گرفته تا معرفی آثار تاریخی، فروش صنایع دستی، خدمات سفر، اقامت و ... از جمله موضوعاتی بود که با توجه به توان دو مجموعه هم خانواده سازمان همیاری اصفهان و خراسان رضوی برای هم پوشانی یکدیگر در این حوزه ها، مذاکراتی با مدیرعامل این سازمان انجام شد که با اعلام آمادگی آنها در جهت بررسی کارشناسی و تهیه طرح مشترک همراه بود./م.ا/3291/




  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 1 شهریور 1401
  • تعداد بازدید: 350



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی