توسط سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی انجام شد؛ظرفیت شناسی و کمک به حوزه های درآمدی شهرداری خلیل آباد و کلات

توسط سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی انجام شد؛ظرفیت شناسی و کمک به حوزه های درآمدی شهرداری خلیل آباد و کلات

مدیر هماهنگی شهرداریهای استان سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی با اشاره به سفرهای انجام شده به کلات و خلیل آباد از ظرفیت سنجی و کمک به حوزه های درآمدی شهرداری خلیل آباد و کلات خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی، علی طهرانی با بیان  این خبر گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده تلاش داریم با بررسی ظرفیتهای درآمدی شهرهای مختلف، همکاریها و مساعدت های سازمان به شهرداریها را در جهت توانمندسازی هرچه بیشتر مدیریت شهرها سوق دهیم.

 

وی با اشاره به سفرهای دوره ای به شهرهای مختلف استان به منظور تعامل و همفکری با مدیران شهری افزود: در این راستا با سفر به شهر خلیل آباد مذاکرات خوبی با شهردار و اعضای شورای اسلامی این شهر صورت گرفت و تا ظرفیت های موجود بررسی شد.

مدیر هماهنگی شهرداریهای استان سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی ادامه داد: احداث استخر ذخیره آب، مجموعه پارک جنگلی، ماشین آلات، مجموعه تولید فرآورده های بتنی و ... از جمله پروژه های در دست اقدام و پتانسیل هایی است که در این شهر خلیل آباد مورد توجه قراردارد.

وی با اشاره به تفاهم نامه ای که قرار است بین شهرداری خلیل اباد و سازمان همیاری منعقد شود اشاره و بیان کرد: بر اساس مذاکراتی که با مسئولان این شهر صورت گرفت، تلاش داریم در جهت تامین نیاز پروژه ها و ظرفیت سازی برای تکمیل و بهره برداری در آمدی از پتانسیل های اقتصادی شهر خلیل باد همکاری کنیم.

طهرانی همچنین به سفر به شهر کلات اشاره و عنوان کرد: در این سفر نیز ضمن دیدار با شهردار و اعضای شورای اسلامی در خصوص ظرفیتهای مختلف درآمدی و الویت بندی نیازهای این شهر زیبای گردشگری مذاکرات خوبی انجام شد.

وی گفت: بر اساس این مذاکرات، طرح هایی چون بازسازی و اورهال تجهیزات کارگاه شن شویی و ایجاد کارگاه تولید قطعات بتنی برای شهرداری کلات به عنوان ظرفیتهای درآمدی خوب این شهر مطرح شد که امیدواریم در این حوزه ها به این  مدیران این شهر کمک کنیم.

مدیر هماهنگی شهرداریهای استان سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی خاطر نشان کرد: اصلی ترین هدف ما در سازمان همیاری علاوه بر کمک های مختلف در حوزه تامین نیازمندیها، تلاش برای ایجاد زمینه های لازم برای درآمدزایی پایدار و توانمند شدن شهرداریها است که باید بررسی های لازم در این حوزه به صورت تخصصی صورت گیرد تا علاوه بر استفاده بهینه از ظرفیت بالقوه و توانمندیهای متنوع سازمان همیاری درتامین نیاز ها و خدمات رسانی مطلوب به شهروندان، به درآمدزایی برای شهرهای استان نیز کمک شود./م.ا/2087/

 

 

 




  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 3 مهر 1398
  • تعداد بازدید: 716



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی