مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی تاکید کرد؛

لزوم بهره گیری از ظرفیتهای مشترک با شورای اسلامی استان برای کمک به شهرداریها

لزوم بهره گیری از ظرفیتهای مشترک با شورای اسلامی استان برای کمک به شهرداریها مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی در دیدار با جمعی از اعضای شورای اسلامی استان بر لزوم استفاده از ظرفیتهای مشترک و تعاملی با این نهاد در جهت کمک به شهرداریها تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی، میثم کرمانی صبح امروز 30 مهر ماه با سعید برزویی رئیس و گنجی معاون اجرایی شورای اسلامی استان و علوی نصب نماینده خراسانی شورای عالی استانهای کشور و جمعی دیگر از اعضای شورای اسلامی استان دیدار و گفتگو کرد.
وی با اشاره به نگاه تعاملی سازمان همیاری با نهاد ها و تشکل های مرتبط با تصمیم گیری و تصمیم سازی در حوزه شهری افزود: قطعا با تعاملی که شورای اسلامی استان می تواند با شهرداریها برقرار کند، می توانیم ضمن تقویت یک سری ظرفیت های مشترک از این توان برای کمک به حوزه مدیریت شهری استان بهره بگیریم.
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی به چشم انداز ها و برنامه های آتی این نهاد اشاره کرد و ادامه داد: در حال جمع آوری اطلاعات هستیم و پس از آن تلاش داریم بهترین استراتژی عملیاتی را در حوزه فعالیتهای سازمان همیاری محقق کنیم.
وی خاطر نشان کرد: امیدواریم با توجه به آنچه بر اساس قوانین و اساسنامه ها در مجموعه سازمان تعیین شده است بتوانیم در یک چهارچوب درست و هدفمند، مسیر آینده سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی را به خوبی ترسیم کنیم.
کرمانی بیان کرد: در این راستا بر اساس رسالتهایی که برعهده سازمان همیاری قرار داده شده، آمادگی داریم تا هرگونه همکاری، مشارکت و کمک به مدیران و مسئولان شهری به ویژه شهرداری ها و اعضای شورای های اسلامی شهرها داشته باشیم.
وی با اشاره به لزوم برقراری تعاملات سازنده بین همه دست اندرکاران حوزه مدیریت شهری و سازمان همیاری به عنوان پشتیبان شهرداریها، گفت: اهداف مشترکی بین سازمان همیاری و شورای اسلامی استان به عنوان یک اتاق فکر در حوزه مدیریت شهری استان وجود دارد که با برقراری تعامل هرچه بیشتر و استفاده از ظرفیتهای موجود می توان به تحقق آنها و بهره مندی حداکثری شهرداریها و به تبع آن رشد و توسعه شهری و رفاه و رضایتمندی شهروندی در خراسان رضوی امیدوار باشیم.
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی تصریح کرد: هدایت و راهبری شورای اسلامی استان در سطح کلان و شوراهای اسلامی شهرهای مختلف، می تواند نقش مهمی در جهت بهره مندی شهرداریها از حمایتها و توانمندیهای موجود در استان به ویژه ظزفیتهای سازمان همیاری داشته باشد.
وی در ادامه گفت: سازمان همیاری و شرکتها و موسسات تابعه آن با برخورداری از ظرفیتهای اقتصادی، بازرگانی، سرمایه گذاری، رفاهی، گردشگری، مشاوره ای، علمی، آموزشی و ... می توانند به عنوان بازوان شوراهای اسلامی و شهرداریها عمل کنند و مدیریت شهری استان را در عملیاتی کردن برنامه هایی که منجر به آبادانی شهرها به ویژه شهرداریهای کوچک می شوند، یاری نمایند./م.ا/2107/




  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 30 مهر 1398
  • تعداد بازدید: 878



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی