در جلسه مدیرعامل سازمان همیاری با مسئولان سازمان پارکهای مشهد مطرح شد؛

استفاده از شرکتهای دانش بنیان برای بهبود حوزه پارکها و فضای سبز شهر مشهد

استفاده از شرکتهای دانش بنیان برای بهبود حوزه پارکها و فضای سبز شهر مشهد مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی در جلسه ای با مدیرعامل و معاونان سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری مشهد دیدار و در خصوص همکاریهای مشترک گفتگو کرد.
به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی، میثم کرمانی ظهر امروز در جلسه ای مشترک با سلامی مدیرعامل و جمعی از معاونان و مدیران سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری مشهد دیدار و گفتگو کرد.

وی در این دیدار با اشاره به آمادگی سازمان همیاری در جهت ابجاد بهره وری در حوزه پارکها و فضای سبز شهر مشهد افزود: این آمادگی را داریم تا با انجام رایزنی با شرکت های دانش بنیان داخلی و خارجی از ظرفیتهای خلاقانه و فناورانه موجود در دنیا برای بهبود وضعیت حوزهای گل و گیاه، آبیاری فضای سبز و ... استفاده کنیم.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی به توانمندیهای سازمان همیاری در جهت همکاری برای ایجاد پارک ویژه گردشگران و زائران خارجی در شهر مشهد اشاره و عنوان کرد: این آمادگی را داریم تا در پروژه های دیگری چون ایجاد باغ سرپوشیده گلها با شهرداری و سازمان پارکها و فضای سبز مشهد، مشارکت کنیم.
وی با اشاره به لزوم توجه به تولیدکنندگان بومی و رونق تولید در کشور، افزود: همچنین آماده ایم از از توان تولیدکنندگان داخلی به ویژه شرکتهای فعال در شهرهای کم برخوردار استان به منظور تامین گونه های گیاهی مورد نیاز شهر مشهد استفاده کنیم.
گفتنی است در این دیدار پروژه های در دست اقدام توسط معاونت بازرگانی سازمان همیاری در حوزه تامین گونه های گیاهی از جمله گل و گیاه برای فصول مختلف و طرح استقبال از بهار سال 99 و همچنین تجهیزات و ملزومات طرح جداسازی آب شرب و از خام مشهد مورد بررسی قرار گرفت.
همچنین ضمن تاکید بر تداوم روند رو به رشد تعاملات بین سازمان همیاری و سازمان پارکها و فضای سبز شهرداریهای مشهد در خصوص همکاری های جدید در پروژه های نگهداری فضای سبز این سازمان مذاکراتی انجام شد.
گفتنی است در این جلسه در خصوص بهبود اقدامات موسسه توسعه گردشگری در اجرای پروژه های ساماندهی غرفه های خدماتی و تفریحی تعدادی از بوستان های شهر مشهد که توسط این واحد تخصصی وابسته به سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی صورت می گیرد نیز گفتگو هایی انجام شد./م.ا/2129/


  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 2 آذر 1398
  • تعداد بازدید: 1279



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی