در جلسه مشترک با شهردار منطقه 9 مشهد عنوان شد؛

همکاری سازمان همیاری شهرداریها در ساخت خانه نوآوری مشهد

همکاری سازمان همیاری شهرداریها در ساخت خانه نوآوری مشهد مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی در دیدار با مسئولان منطقه 9 شهرداری مشهد بر تسریع همکاریهای این نهاد در پروژه های شهری این منطقه تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی، میثم کرمانی در جلسه ای مشترک با فرهادیان شهردار و معاونان شهرداری منطقه 9 مشهد دیدار و گفتگو کردند و روند همکاری های سازمان همیاری را در اجرای برخی پروژه های شهری این منطقه مورد بررسی قرار دادند.
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی در این جلسه با اشاره به تامین اعتبارات به منظور سرعت بخشیدن به اجرای پروژه میدان پژوهش، عنوان کرد: این پروژه که عملیات عمرانی آن از بهمن ماه سال گذشته به شرکت همیار سازه توس، واحد عمرانی سازمان همیاری واگذار شده است در مراحل خوبی قرار دارد که امیدواریم با تامین اعتبارات، با سرعت بیشتری پیش برود.
وی با اشاره به آمادگی سازمان همیاری در حوزه تامین تجهیزات برای احداث خانه نوآوری در میدان پژوهش مشهد افزود: امیدواریم در این همکاری مطلوب و کمک به تسریع در اجرای این پروژه بتوانیم در کوتاه ترین زمان، بهره برداری این مرکز علمی پژوهشی را شاهد باشیم و نقش موثری در ساماندهی حوزه های دانش بنیان و نوآورانه استان داشته باشیم.
گفتنی است، تامین تجهیزات مورد نیاز برای پروژه های توسعه و زیباسازی پارک بانوان وکیل آباد و همچنین ساختمان اداری شهرداری منطقه 9 از دیگر موضوعاتی بود که در این جلسه در خصوص نحوه همکاری های سازمان همیاری شهرداری استان در آنها بحث و تبادل نظر شد. /م.ا/2144/





موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی