ظهر امروز انجام شد؛

بازدید مدیرعامل سازمان همیاری از مرکز علمی کاربردی و موسسه آموزشی شهرداریهای خراسان رضوی

بازدید مدیرعامل سازمان همیاری از مرکز علمی کاربردی و موسسه آموزشی شهرداریهای خراسان رضوی مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی از موسسه آموزش، تحقیقات و مشاوره و همچنین مرکز علمی کاربردی شهرداریهای استان بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی، میثم کرمانی به همراه جمعی از مدیران سازمان همیاری با حضور در موسسه آموزش، تحقیقات و مشاوره شهرداریهای استان از بخش های مختلف این مرکز علمی وابسته به این نهاد دیدن کردند.
وی در این بازدید با گفتگو با مدیران و پرسنل این مرکز علمی آموزشی، عملکرد و نحوه فعالیت تمامی معاونتهای آموزشی، اداری و مالی و واحدهای آموزش، فارغ التحصیلان، کوتاه مدت، پژوهش، مشاوره و ... مورد بررسی قرار داد.
موسسه آموزش، تحقیقات و مشاوره شهرداری خراسان رضوی و مرکز علمی کاربردی وابسته به این مجموعه به عنوان بال علمی و آموزشی سازمان همیاری شهرداریها به طور همزمان در چند حوزه فعالیت های خوبی را در جهت ارتقاء مدیرت شهری استان انجام می دهد.
این مرکز علمی کاربردی در حال حاضر با برخورداری از ۱۵رشته گرایش مرتبط با شهرداری ها، سالانه بالغ بر هزار دانشجو آزاد و شاغل در شش گروه عمران، معماری، حمل و نقل شهری، حقوق، نقشه برداری و امور دهیاریها پذیرش می کند.
همچنین بیش از ۹۰ درصد دوره های آموزشی حوزه شهری و همچنین دوره های آزاد کوتاه مدت نیز در موسسه در حال برگزاری است که بخش قابل توجهی از آن را دوره های ضمن خدمت شهرداری های خراسان و مشهد تشکیل می دهد.
موسسه آموزش شهرداری های استان با برخورداری از حدود 4 هزار و 300 متر مربع فضای کالبدی، دارای20 باب کلاس درس، 3 کارگاه کامپیوتر، 3 آتلیه معماری، کارگاه های بتن، جوشکاری، نقشه برداری، کتابخانه، یک سالن همایشها با گنجایش 400 نفر، سالن آمفی تئاتر با ظرفیت 70 نفر و سالن کنفرانس با گنجایش حدود 50 نفر ویژه دوره ها، سمینارها و کلاس های آموزشی می باشد و با استفاده از فضای مناسب آموزشی و اساتید مجرب نقش بسزایی در افزایش مهارت کارکنان شهرداری ها و نهادهای مختلف خراسان رضوی ایفا می کند./م.ا/2148/







موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی