مدیرعامل سازمان همیاری در بازدید از موسسه توسعه گردشگری تاکید کرد:

ضرورت برنامه ریزی برای استفاده از ظرفیت های تورگردانی و گردشگری سلامت خراسان رضوی

ضرورت برنامه ریزی برای استفاده از ظرفیت های  تورگردانی و گردشگری سلامت خراسان رضوی

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی با حضور در موسسه توسعه گردشگری سازمان همیاری از بخش های مختلف این موسسه بازدید کرد.

 به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی، میثم کرمانی با حضور در موسسه توسعه گردشگری از واحدهای مختلف این موسسه بازدید و نحوه عملکرد و نحوه فعالیتهای هریک را مورد بررسی قرار داد.

وی دراین بازدید ضمن بررسی پروژه های مشترک موسسه توسعه گردشگری با شهرداری مشهد در حوزه ساماندهی غرفه های خدماتی و تفریحی بوستانهای ملت، وحدت و کوهسنگی بر لزوم تعامل و  برنامه ریزی برای تداوم این همکاری ها تاکید کرد.

 مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی همچنین با اشاره به ظرفیتهای مطلوب گردشگری سلامت در شهر مشهد، عنوان کرد: باید با تدوین طرح های مناسب در جهت بهره برداری از این فرصت مطلوب برنامه ریزی کرد، چرا که ارائه خدمات و اطلاعات از مبدا سفر برای گردشگرانی که با قصد دریافت خدمات پزشکی و استفاده از حوزه سلامت به استان و مشهد سفر می کنند، می تواند بسیار موثر باشد.

وی در خصوص ظرفیت های موجود برای فعالیت موسسه توسعه گردشگری در حوزه تورگردانی، ادامه داد: فرصتهای و جاذبه های فراوان گردشگری در شهر مشهد و همچنین امکانات اقامتی موسسه در شهرهای شمالی، پتانسیلی است که می توان با تدوین طرح های تورگردانی در حوزه خدمات رسانی به مخاطبان و متقاضیان و در آمدهای مناسب از این حوزه برنامه ریزی های خوبی صورت داد.

کرمانی با تاکید بر لزوم تدوین طرح های جدید در جهت توسعه صنعت گردشگری در استان و سودآوری مناسب از این صنعت مهم در اقتصاد کشور افزود: قطعا فرصتهای و ظرفیتهای فراوانی در حوزه مختلف گردشگری وجود دارد که نبایداز آنها غافل باشیم و برای تقویت و بهره گیری از آنها تلاش کنیم../م.ا/2150/

 




  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 21 آذر 1398
  • تعداد بازدید: 1074



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی