در نشست هم اندیشی مدیرعامل سازمان همیاری با تجار افغانستانی مطرح شد؛

تشکیل کارگروه تخصصی سرمایه گذاری تجار افغان با مشارکت سازمان همیاری

تشکیل کارگروه تخصصی سرمایه گذاری تجار افغان با مشارکت سازمان همیاری مدیر عامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی بر آمادگی این سازمان در جهت تشکیل کارگروه تخصصی سرمایه گذاری تجار افغان به منظور رفع موانع و تقویت مراودات و تعاملات اقتصادی بین دو کشور تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی، میثم کرمانی ظهر امروز در جلسه مشترک با جمعی از تجار و فعالان اقتصادی افغانستان اظهار کرد: تلاش داریم با ایجاد سازو کارهای مناسب در جهت رونق و تقویت مراودات بازرگانی و تجاری از مرزهای مشترک بین دو کشور گام برداریم.
وی با اشاره به اقدامات در حال انجام برای اخذ یک خط اعتباری برای انجام مراودات مالی سازمان همیاری ادامه داد: این اقدام نیز در راستای بهبود تعاملات با تجار افغانستان و رفع موانع موجود در حال پیگیری است که امیدواریم به زودی شاهد انجام آن باشیم.
مدیر عامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی با تاکید بر لزوم کارگروه سرمایه گذاری تجار افغانستان با مشارکت سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی افزود: تعامل بین تجار و بازرگانان کشور دوست و همسایه افغانستان در حوزه های مختلف صادرات سوخت و فرآورده های نفتی و دیگر حوزه ها سالهاست که پابرجاست ، بر این اساس تلاش داریم با تشکیل این کارگروه تخصصی و استفاده از ظرفیتهای موجود به رونق بیش از پیش این تعاملات کمک کنیم.
وی خاطر نشان کرد: قطعا این کارگروه می تواند در دیگر حوزه ها نیز اثر گذار باشد و نقش موثری در هم افزایی بیشتر بین دو ملت و همچنین تقویت مراودات اجتماعی، تجاری و اقتصادی مردم عزیز افغانستان با جمهوری اسلامی ایران ایفا کند. م.ا/2179/


  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 26 دی 1398
  • تعداد بازدید: 1175



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی