با حضور مسئولان سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی؛

معارفه مدیرعامل جدید شرکت گردشگری چالیدره طرقبه انجام شد

رحیمیان:توسعه منطقه گردشگری چالیدره با رویکرد فرا استانی

معارفه مدیرعامل جدید شرکت گردشگری چالیدره طرقبه انجام شد در مراسمی با حضور مسئولان سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی، شورای شهر و شهرداری طرقبه حمید رضا ضیایی رحیمیان به عنوان مدیرعامل جدید شرکت نمونه گردشگری چالیدره یک یاز واحدهای تابعه سازمان همیاری معرفی شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی، این مراسم با حضور مدیرعامل، معاونان و مدیران شرکت‌های و موسسات تابعه سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی، شهردار و اعضای شورای شهر طرقبه و جمعی از بهره برداران مجموعه برگزار و در آن حمیدرضا ضیایی رحیمیان به عنوان مدیرعامل جدید شرکت نمونه گردشگری چالیدره معرفی و از زحمات محمدعلی عبدی مدیرعامل پیشین این مجموعه قدرانی شد.
میثم کرمانی، مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی در این مراسم با بیان اینکه منطقه نمونه گردشگری چالیدره یکی از افتخارات کشور است، اظهار کرد: بسیار خرسندیم که چنان مجموعه ی توانمندی در حوزه گردشگری استان فعال بوده و افتخار ماست که سهام دار این مجموعه بزرگ هستیم .
وی افزود: هر ۲۵ گردشگر داخلی و یا هر شش گردشگر خارجی یک شغل ایجاد می‌کند که با توجه به حضور بیش از یک میلیون گردشگر در چالیدره بیش از 40 هزار شغل مستقیم و یا غیر مستقیم ایجاد کرده است.
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی گفت: هر گردشگر به اندازه 25 بشکه نفت می تواند برای کشور درآمد ایجاد کند و در این خصوص امیدواریم شاهد روزهای پر رونق تری برای صنعت گردشگری کشور، استان و منطقه نمونه گردشگری چالیدره باشیم.
کرمانی خاطر نشان کرد: این مجموعه نیز با توجه به فعالیت های مختلف در حوزه گردشگری توانسته است جوانان و متقاضیان زیادی را مشغول بکار کند و ما باید بتوانیم با ایجاد نوآوری زمینه های شغلی را گسترش دهیم.
لزوم بهره گیری از پتانسیل چالیدره برای جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی
علیرضا خادم پیر شهردار طرقبه در این مراسم ضمن تشکر از مدیران عامل سابق این شرکت و بیان اینکه این مجموعه دارای پتانسیل های بالا برای جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی را دارد عنوان کرد: منطقه نمونه گردشگری چالیدره یکی از جاذبه های توریستی _تفریحی و یکی از مهترین افتخارات در حوزه گردشگری در شهرستان و استان بوده که سالانه میزبان هزاران گردشگر می باشد .
محمد غلامی رییس شورای شهر طرقبه نیز ضمن تقدیر از تلاش های شبانه روزی محمد علی عبدی، آرزوی موفقیت برای مهندس رحیمیان به عنوان مدیر عامل جدید منطقه نمونه گردشگری چالیدره را داشت و بیان کرد: بسیار خرسندیم که وی بومی منطقه هستند و امیدواریم بتوانیم از تجربیات مدیریتی وی در جهت توسعه این منطقه نمونه گردشگری بهره ببریم.
توسعه منطقه گردشگری چالیدره با رویکرد فرا استانی
مدیرعامل جدید شرکت چالیدره در این مراسم ضمن قدردانی از تلاش های عبدی مدیرعامل پیشین این مجموعه تفریحی و گردشگری بیان کرد: اهدافی که به دنبال تحقق آن هستیم، توسعه همراه با برنامه ریزی در جهت ارتقا منطقه نمونه گردشگری چالیدره است تا نگاه به این مجموعه از سطح استانی به سطح ملی ارتقا پیدا کند.
حمید رضا ضیایی رحیمیان ادامه داد: سال آینده باید با رویکرد فرا استانی در جهت توسعه این منطقه کار کنیم و قطعا با حمایت سازمان همیاری و شهرداری طرقبه و تلاش کارکنان این مجموعه به این نگاه ملی دست پیدا خواهیم کرد./م.ا/2181/


  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 3 بهمن 1398
  • تعداد بازدید: 2123



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی