در دیدار مدیرعامل با شهردار و رئیس شواری شهر چاپشلو مطرح شد؛

افزایش مراودات وهمکاری های مشترک شهرداری چاپشلو و سازمان همیاری

افزایش مراودات وهمکاری های مشترک شهرداری چاپشلو و سازمان همیاری مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی در دیدار با شهردار و رئیس شورای شهر چاپشلو بر لزوم افزایش مراودات و تعاملات بین شهرداریها با سازمان همیاری تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان‌رضوی، میثم کرمانی با اشاره به جلسه مشترک با اصغر ولی خانی شهردار و همچنین رئیس شورای شهر چاپشلو، گفت: با توجه به سیاست های سازمان همیاری مبنی بهبود ارتباطات با شهرداریها استان، برگزاری سلسله جلسات اختصاصی با مدیران شهرهای مختلف استان در دستور کار قرار دارد.
وی با تاکید بر نقش سازمان همیاری به عنوان پشتیبان و حمایتگر شهرداریهای استان، افزود: با توجه به رسالت های سازمان همیاری درجهت توسعه و رشد هرچه بیشترشهرهای استان، تلاش داریم با افزایش تعاملات با شهرداریها به ارتقاء مدیریت شهری در استان کمک کنیم.
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی ادامه داد: سیاست ما در سازمان همیاری مرتفع ساختن حداکثری مشکلات و مسائل شهرداریها در جهت رشد و آبادانی هرچه بیشتر شهرها و به تبع آن توسعه مطلوب استان در حوزه های مختلف به ویژه مباحث مرتبط با مدیریت شهری است.
وی به تاکیدات مسئولان شهری چاپشلو بر افزایش مراودات با سازمان همیاری اشاره و عنوان کرد: ظرفیتها و توانمندیهای گوناگونی در سازمان همیاری وجود دارد که می توان در سایه افزایش تعاملات ازاین پتانسیلها برای کمک به شهرداریها در زمینه های مختلف استفاده کرد.
کرمانی خاطر نشان کرد: بر این اساس مذاکرات خوبی با مسئولان ارشد شهرداری چاپشلو در خصوص همکاری های مشترک و افزایش سقف مرداوات با این شهرداری انجام دادیم که امیدواریم در بخش های مختلف شاهد بهره مندی این شهرداری و شهروندان محترم این شهر از ظرفیتهای ایجاد شده از این مراودات، باشیم./م.ا/2196/


  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 30 بهمن 1398
  • تعداد بازدید: 1179



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی