مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان خبرداد؛

همکاری در تهیه ۳۰۰۰ بسته بهداشتی برای خانواده های کم برخودار شهرستان طرقبه شاندیز

همکاری در تهیه ۳۰۰۰ بسته بهداشتی برای خانواده های کم برخودار شهرستان طرقبه شاندیز
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی از همکاری این نهاد با ستادپیشگیری و مبارزه با کرونا طرقبه شاندیز به عنوان معین اقتصادی این شهرستان خبرداد.
 
به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی، میثم کرمانی گفت: سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی به عنوان معین اقتصادی طرقبه شاندیز و یکی از اعضای ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونای این شهرستان اقدامات مختلفی را برای مقابله با این بیماری و کمک به شکست این بحران در شهرهای مختلف استان در دستور کار قرارداده است.
وی افزود: بر این اساس در بخش تولید ماسک و اقلام بهداشتی با همکاری و مدیریت ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا شهرستان بیش از ۳۰۰۰ بسته مواد بهداشتی برای توزیع در سطح خانواده های کم برخودار این منطقه تهیه و بسته بندی شده است.
 
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی، ادامه داد: این بسته ها شامل ماسک، محلول ضدعفونی کننده دست و صورت و محلول ضدعفونی کننده سطوح می باشد که بر اساس برنامه ریزی ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونای شهرستان بین خانواده های تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد توزیع خواهد شد.
وی خاطر نشان کرد: بیشتر هزینه تهیه موادغذایی و اقلام مختلف تشکیل دهنده بسته های توزیعی توسط خیران منطقه تامین شده است./م.ا/۲۰۱۱/



  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 11 فروردین 1399
  • تعداد بازدید: 1063



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی