مدیر عامل سازمان همیاری شهرداریهای استان تاکید کرد:

لزوم تعریف مسیرهای تازه برای ارائه خدمات به شهرداریها و دیگر مخاطبان

حرکت سازمان همیاری در جهت ایجاد سیستم بازاریابی و فروش اینترنتی

لزوم تعریف مسیرهای تازه  برای ارائه خدمات به شهرداریها و دیگر مخاطبان مدیر سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی بر لزوم تلاش تمامی واحدهای تابه سازمان در جهت استفاده بهینه از شرایط موجود و تبدیل تهدیدهای ایجاد شده توسط شیوع ویروس کرونا در کشور به فرصتهای جدید تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی، میثم کرمانی در جلسه مشترک امروز با حضور مدیران واحدهای ستادی و شرکتها و موسسات وابسته به این نهاد گفت: در سال جدید پیگیری تصمیماتی که در سال گذشته گرفته شده است را در دستور کار داریم اما نبایداز شرایط و تغییراتی که در فضای اقتصادی جامعه ایجاد شده است غافل باشیم.
وی تاکید بر ارائه ایده های جدید توسط موسسات و شرکتهای تابعه افزود: قطعا بروز ویروس کرونا، تغییراتی را در نوع نیازها و رفتار های اقتصادی در جامعه ایجاد کرده که قطعاً این شرایط در آینده رسوبی را به دنبال خواهد داشت که باید با تصمیم گیریهای درست و صحیح آن را به فرصتهای مطلوب برای بهره برداری حداکثری تبدیل کنیم.
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی ادامه داد:خوشبختانه این تغییر دیدگاه در تمام مجموعه های مختلف، عمرانی، اقتصادی، گردشگری، آموزشی، تولیدی، بازرگانی، سوخت، بیمه ای، زیست محیطی و ... سازمان، و همه به دنبال فعالیتها و درآمدهای جدید هستند که قطعا بایدبرای موفیت در این حوزه مسیرهای تازه ای ساخته شود چرا که خیلی از فرآیندها در آینده تغییر خواهد کرد.
وی با اشاره به فرخوان عمومی جذب ایده برای جهش در پسا کرونا که توسط سازمان همیاری پیش از شروع سال جدید اعلام شد، افزود: در این فراخوان ایدهای زیادی دریافت شد که از میان آنها چند ایده دارای قابلیتهای عملیاتی شناسایی شده که یکی از آنها موضوع راه اندازی دیجیتال مارکتینگ است که هم اکنون با اعلام ثبت برای شرکت علاقه مندان در دوره آموزشی رایگانی که به این منظور ترتیب داده شده است در دستور کار سازمان قرار دارد.
کرمانی با تاکید بر اینکه دیجیتال مارکتینگ ضریب نفوذ بالایی دارد، ادامه داد: در این طرح طی دو مرحله آموزش علاقه مندان ثبت نام شده غربال می شوند و سپس تا 200 نفر به صورت تعریف پروژه هایی در قالب آموزش و اجرا جذب و مشغول به کار می شوند.
وی با بیان اینکه باید دیجیتال مارکتینگ در اجزای سازمان و واحدهای تابعه نهادینه شود، تصریح کرد: شرکتها و موسسات تابعه سازمان باید از هم اکنون برای قرارگرفتن در این فرآیند و استفاده بهینه از ظرفیت ایجاد شبکه و بستر مناسب و بزرگ دیجیتال مارکتینگ سازمان همیاری در برنامه ها و پروژه های خود، خوراک لازم را تهیه و با پروراندن ایده ها و طرح های جدید در این مسیر گام بردارند تا بتوانیم در این شرایط ویژه خودمان درا بیش پیش اثرگذارکنیم./م.ا/2224/




  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 30 فروردین 1399
  • تعداد بازدید: 998



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی