مدیر واحد بیمه سازمان همیاری خبر داد:

ارائه خدمات حمایتی سازمان همیاری از توليدكنندگان داخلي در سال جهش توليد

ارائه خدمات حمایتی سازمان همیاری از توليدكنندگان داخلي در سال جهش توليد مدیر شرکت خدمات بیمه همیار نسیم آرامش وابسته به سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی از ارائه محصولات جدید بیمه ای به منظور حمایت از تولیدکنندگان داخلی در‏ سال جهش تولید خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی، منیره تفضلی در رابطه با خدمات جدید بیمه ای این شرکت اظهار کرد: شركت خدمات بيمه اي هميار به عرضه سه رشته جدید در حوزه بیمه های مسئولیت و طرح های خاص با ساختار فنی و شرایط متفاوت در سال جهش تولید می پردازد. درواقع محصولات جدید بیمه ایران در‏ سال جهش تولید برای حمایت از تولیدکنندگان فرآورده های دامی در کشور، پوشش بیمه ای گاوداری های صنعتی در قبال تلف شدن دام ناشی از اپیدمی 12 نوع از بیماری های گاوی در بیمه ایران طراحی و آغاز شده است.
وی افزود: طول دوره بیماری های اپیدمی در این بیمه نامه، 7 روز در نظر گرفته شده و پوشش بیمه ای این بیمه نامه به گاوداری هایی ارایه خواهد شد که دارای پروانه دامداری صنعتی از سازمان دامپزشکی کشور یا جهاد کشاورزی باشند.
تفضلی با بیان اینکه با عرضه بیمه نامه اعتبار صادرات کالا در حمایت از صادرکنندگان کالای ایرانی خواهد بود و ریسک بازپرداخت اقساط خریداران سایر کشورها از صادرکنندگان ایرانی را تحت پوشش قرار می دهد، گفت: گفتنی است شرایط صدور این بیمه نامه با توجه به میزان سرمایه تحت پوشش، نوع وثیقه ها و خریداران متفاوت است.
مدیر شرکت خدمات بیمه همیاری نسیم آرامش ادامه داد: عرضه بیمه کیفیت ناشی از محصول با رویکرد حمایتی از تولیدکنندگان داخلی و در راستای قانون حداکثری استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور و به منظور حمایت از کالای ایرانی از دیگر خدمات در نظر گرفته شده است.
وی افزود: درواقع تمام تولیدکنندگان ایرانی که دارای مجوز فعالیت کسب و کار از مراجع ذیصلاح باشند و کیفیت کالای تولیدی‌شان از شاخص های کیفی لازم برخوردار و محصول تولیدی دارای شماره، کد شناسایی و آرم ویژه شرکت باشند می توانند از مزایای این بیمه نامه استفاده کنند.
تفضلی بیان کرد: بیمه نامه مزبور، مسئولیت مدنی تولید کننده را در قبال استفاده کنندگان از محصول یا اشخاص ثالث تحت پوشش قرار می دهد، بدین معنا که چنانچه در نتیجه استفاده از محصول مشمول بیمه، به محصول فروش رفته ناشی از عملکرد نامطلوب آن خسارت وارد شود یا خسارت بدنی و مالی برای استفاده کننده یا اشخاص ثالث به وجود آید، بیمه گر نسبت به جبران خسارت وارده اقدام می کند. در واقع، این بیمه نامه می تواند مزیت رقابتی را برای تولیدکننده ایجاد کند؛ چرا که خریدار تمایل به خرید کالایی را خواهد داشت که توسط شرکت بیمه نیز تحت پوشش بیمه قرار گرفته باشد./م.ا/2229/


  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 10 اردیبهشت 1399
  • تعداد بازدید: 1000



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی