مدیر یکی از واحدهای تابعه سازمان همیاری خبرداد:

دریافت گواهينامه رتبه یک تاييد صلاحيت شرکت همیاران شمال شرق از اداره کار

دریافت گواهينامه رتبه یک تاييد صلاحيت شرکت همیاران شمال شرق از اداره کار مدير عامل شركت همياران شمال شرق یکی از واحدهای تابعه سازمان همیاری شهرداریهای استان از دریافت گواهینامه تأیید صلاحیت رتبه یک این شرکت از اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی، مهندس علي يوسفيان با اعلام این خبر گفت: با دریافت این گواهینامه هیچگونه محدودیتی در عقد قرارداد برای شرکت همیاران در حوزه های مرتبط وجود ندارد، لذا بر اساس رسالت ذاتی خود آمادگی داریم تا سطح همکاری های شرکت را با شهرداری مشهد، سازمان های تابعه و همچنین شهرداری های سطح استان افزایش دهیم.
وی همچنین با اعلام آغاز همکاری با کارفرمایان بزرگ اقتصادی در سطح کشور نظیر شرکتهای تابعه وزارت نیرو، ایران خودرو، صنایع فولاد، آستان قدس رضوی و ... گفت: اعطاء رتبه یک در حوزه فعالیتهای خدمات عمومي، حمل و نقل، تعمير و نگهداري، آشپزخانه و رستوران، نگهداري و خدمات فضاي سبز، امور تايپ و تكثير و امور تأسيساتي به شرکت همیاران شمال شرق بر اساس مصوبه 6 اردیبهشت ماه کمیته فرعی ستاد تدبیر، شورای فرماندهی اقتصاد مقاومتی و کمیته مقابله با تحریم استان انجام شده است .
مدير عامل شركت همياران شمال شرق تصریح کرد: اخذ این رتبه بیانگر عملکرد موفق دست اندرکاران وکارکنان شرکت در ارائه خدمات مطلوب و رضایت پرسنل از قبیل ارائه خدمات به پرسنل طرف قرارداد بصورت غیرحضوری بعنوان شرکت پیشرو در این زمینه است که با تلاش های انجام شده در زمان شیوع ویروس کرونا نیز کمک شایانی به جلوگیری از انتشار این بیماری شد.
وی در پایان ضمن قدردانی از همکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سایر ارگان های ذیربط اظهار داشت: تمامی اقدامات مربوط به اخذ گواهی صلاحیت ایمنی شرکت نیز به اتمام رسیده که طی هفته جاری صادر خواهد شد.
گفتنی است، شرکت خدمات بازرگانی و حمل و نقل و توسعه اقتصادی همیاران شمال شرق یکی از واحدهای فعال سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی است که در زمینه های مختلف تأمین نیروی انسانی و متخصص شهرداری ها و سایر سازمانهای وابسته، کارگزاری وصول مطالبات و حمل و نقل، خدمات بازرگانی و ... فعالیت های موثری را در دستور کار دارد./م.ا/2231/


  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 11 اردیبهشت 1399
  • تعداد بازدید: 1291



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی