در جلسه هم اندیشی مسئولان سازمان همیاری با شهرداران مرکزی استان مطرح شد؛

نقش مهم سازمان همیاری خراسان رضوی در رفع دغدغه های شهرداریها

شهرداران شهرستانهای نیشابور، فیروزه و زبرخان در جلسه هم اندیشی با مسئولان و مدیران ستادی سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی بر اهمیت نقش و تاثیرگذاری این نهاد در رفع دغدغه های شهرداران و کارکنان شهرداریها تاکید کردند.

نقش مهم سازمان همیاری خراسان رضوی در رفع دغدغه های شهرداریها شهرداران شهرستانهای نیشابور، فیروزه و زبرخان در جلسه هم اندیشی با مسئولان و مدیران ستادی سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی بر اهمیت نقش و تاثیرگذاری این نهاد در رفع دغدغه های شهرداران و کارکنان شهرداریها تاکید کردند.
به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی، گردهمایی هم اندیشی مدیران ستادی و واحدهای تابعه سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی و شهرداران نیشابور، قدمگاه، خرو، درود، چکنه، عشق آباد، بار، همت آباد و فیروزه با حضور فرماندار، اعضای شورای شهر و دیگر مسئولان این شهرستان با محوریت معرفی توانمندیهای سازمان همیاری و شناسایی ظرفیتهای شهرهای استان به میزبانی نیشابور برگزار شد و مشکلات، مسایل و پتانسیلهای موجود دراین منطقه برای انجام طرح ها و همکاری های مشترک با سازمان همیاری مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
جلسه هم اندیشی مسئولان سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی با شهرداران حزوه نیشابور،فیروزه و زبرخان
شهردار درود:
تجلیل از تلاشگران مقابله با کرونا شهرداریها ابتکار قابل تقدیر از سازمان همیاری


شهرداردرود از ابتکار سازمان همیاری در تجلیل از تلاشگران مقابله با کرونا قدردانی و تصریح کرد: تلاشگران این عرصه در شهرداری ها مغفول واقع شده بودند که با ابتکار سازمان همیاری، موردتوجه قرارگرفتند و این اقدام ستودنی، منحصربه فرد بود.
رامین زمانی همچنین خواهان بهره برداری از ظرفیت سازمان همیاری برای پیگیری صدورمجوز از شرکت پخش فرآورده های نفتی برای نگهداری جایگاه های CNG توسط شهرداری ها وپرداختن به مسائل رفاهی شهرداری هاشد.

شهردارقدمگاه:
اقدامات مثبتی از سازمان همیاری می بینیم

شهردارقدمگاه در جلسه هم اندیشی مسئولان سازمان همیاری و شهرداران استان، گفت: اخیراً تحرکات و اقدامات مثبتی را از سازمان همیاری شهرداری ها در حوزه های مختلف شاهد هستیم و تغییر نگرش این نهاد به سمت استفاده از بخش خصوصی لازم بود که درحال تحقق است.
حمیدعباسی همچنین خواهان بهره برداری از ظرفیت سازمان همیاری در جذب سرمایه گذار، مدیریت گردشگری مذهبی، بسته بندی آب چشمه حضرت برای توزیع و بازنگری درطرح های جامع و تفصیلی برای تسهیل در روند سرمایه گذاری شد.


شهردارهمت آباد:
استفاده از ظرفیت سازمان همیاری در تهیه سندراهبردی شهرداری ها

علی زروندی شهردار همت آباد با اشاره به ظرفیتها و نیازهای این شهر نیز در این جلسه خواهان بهره برداری از ظرفیت سازمان همیاری در تهیه سندراهبردی و ایجاد خط اعتباری برای شهرداری ها شد.
جلسه هم اندیشی مسئولان سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی با شهرداران حزوه نیشابور،فیروزه و زبرخان
شهردارفیروزه:
با همکاری سازمان همیاری فیروزه شهر پایلوت گردشگری در خراسان رضوی شود

علی اقبالی شهردار فیروزه در این جلسه با اشاره به پتانسیلهای این شهر، خواهان آن شد که با بهره برداری از ظرفیت سازمان همیاری، فیروزه به عنوان شهر پایلوت گردشگری مطرح شود و همچنین با توجه به ظرفیتهای موجود همکاری لازم برای برای راه اندازی شهرک فولاد در این شهر صورت گیرد.
جلسه هم اندیشی مسئولان سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی با شهرداران حزوه نیشابور،فیروزه و زبرخان
نماینده شهرداری عشق آباد:
شهر عشق آباد نیازمند همکاری سازمان همیاری در راه اندازی سوله و جایگاه چندمنظوره

مجتبی فیاضی معاون شهرداری عشق آباد که در غیاب سید حسن حسینی در این جلسه شرکت کرده بود، خواهان بهره برداری از ظرفیت سازمان همیاری در ایجادسوله چندمنظوره محصولات کشاورزی، راه اندازی جایگاه چندمنظوره سوخت و CNG، بازار دام و توسعه گردشگری در این شهر از شهرستان زبرخان شد.

شهردارچکنه:
استفاده از توان سازمان همیاری در ایجاد مجتمع بین راهی

مهدی نوری شهردار چکنه نیز با اشاره به پتانسلی مطلوب این شهر در حوزه محصولات کشاورزی به ویژه تولید سیب زمینی از سازمان همیاری درخواست کرد تا زمینه ایجاد مجتمع بین راهی و اخذ مجوز تولید سیب زمینی نیمه آماده را برای این شهر فراهم آورد.
جلسه هم اندیشی مسئولان سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی با شهرداران حزوه نیشابور،فیروزه و زبرخان
شهرداربار:
لزوم بهر گیری از ظرفیت واحد بیمه سازمان همیاری برای صدوربیمه نامه جامع برای شهرداری ها

حسن پارسا شهردار بار نیز در این جلسه با توجه به پتانسیلهای این شهر به ویژه در حوزه گرشگری از سازمان همیاری خواست تا در صدوربیمه نامه جامع و همچنین تهیه طرح های اقتصادی حوزه گردشگری برای مجموعه شهرداری های استان برنامه ریزی کند.

شهردارخرو:
همکاری سازمان همیاری در ایجاد بازارچه آلو در خرو

مصطفی قدمیاری شهردارخرو نیز با بیان اینکه خرو به عنوان پایتخت آلو کشور شناخته می شود، خواهان آن شد که با بهره برداری از ظرفیت سازمان همیاری زمینه راه اندازی بازارچه آلو و اقامتگاه های بومگردی در این شهر زیبا فراهم شود./.ح.ج/2269/




  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 4 تیر 1399
  • تعداد بازدید: 1352



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی