مدیر یکی از واحدهای تجاری سازمان همیاری شهرداری های استان خبرداد:

آغاز عملیاتی شدن دیجیتال مارکتینگ در موسسات سازمان همیاری

آغاز عملیاتی شدن دیجیتال مارکتینگ در موسسات سازمان همیاری مدیرعامل شرکت تجارت سازان آویژه آریا مجری طرح دیجیتال مارکتینگ سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی از عملیاتی شدن دیجیتال مارکتینگ در موسسات وابسته به این سازمان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی، محمد قاسمی با اشاره به برگزاری جلسات توجیهی با حضور شرکت کنندگان دوره آموزشی دیجیتال مارکتینگ که به منظور هماهنگی روند تولید و توزیع دیجیتالی محصولات و خدمات قابل ارائه توسط سازمان و واحدهای تابعه آن برگزار شد، اظهارکرد: تلاش داریم که دیجیتال مارکتینگ را با استفاده از نیروهای آموزش دیده در هر حوزه به صورت تخصصی در موسسات وابسته به سازمان همیاری پیاده سازی کنیم.
وی با بیان اینکه بازاریابی اینترنتی در موسسات تابعه سازمان در بخش محصولات کشتارگاهی، محیط زیست، گردشگری، ماشین آلات، ساختمان، معین کالا و ... صورت خواهد گرفت، خاطرنشان ساخت: کارآیی دیجیتال مارکتینگ درعصرحاضر اثبات شده ولی برای تحقق آن، آموزش لازم است که با برگزاری دوره آموزش رایگان اینترنتی در این حوزه گام موثری در جهت ایجاد زمینه های اولیه برای عملیاتی کردن آن در سازمان همیاری برداشته شد.
مدیرعامل شرکت تجارت سازان آویژه آریا با اشاره به ایجاد برندهای همیارگوشت، همیار محیط، همیار فود، همیار گردشگر و ... بر مبنای خدمات و محصولات قابل ارائه توسط شرکتها و موسسات تابعه سازمان همیاری، افزود: پس از ارائه آموزش های لازم، دیجیتال مارکتینگ با محوریت اطلاع رسانی درباره برند مورد نظر صورت می گیرد.
وی یادآورشد: در راستای اجرای مسئولیت های اجتماعی مثلث توسعه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی و در پی آسیب های وارده ناشی از بحران کرونا به کسب و کارها و فعالیت های اقتصادی در استان خراسان رضوی، سازمان همیاری برای جلب همکاری نیرو های علاقه مند و توانمند سراسر استان در حوزه دیجیتال مارکتینگ فراخوان اعلام کرد.
قاسمی اضافه کرد: بر این اساس با همکاری موسسه آموزش، تحقیقات و مشاوره شهرداری های استان انجام برای بیش از هزار نفر از جوانان علاقه مند و فعال رده سنی حداقل ۲۲ تا حداکثر ۳۵ سال دوره های آموزشی رایگان در حوزه دیجیتال مارکتینگ به صورت مقدماتی و پیشرفته برگزار شد که نفرات برگزیده با آموزشهای کاربردی به صورت تخصصی در حوزه برندسازی و بازاریابی دیجیتال و فروش اینترنتی محصولات و خدمات مختلف قابل ارائه توسط سازمان همیاری و شرکتها و موسسات تابعه سازمان فعالیت خود را قالب پروژه های در دست اجرای مجموعه آغاز خواهند کرد.
گفتنی است، در این جلسات توجیهی که با حضور گروه های تخصصی شکل گرفته از نفرات برگزیده دوره های آموزشی برگزار شد، مدیران موسسات و شرکتهای تابعه سازمان همیاری، اله یاری رئیس شورای اسلامی استان، ناصری فرماندار و میراب شهردار کلات به عنوان صاحبنظران حوزه های مختلف نیز حضور یافتند./پ.ج/2270/


  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 4 تیر 1399
  • تعداد بازدید: 967



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی