مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان تاکید کرد:

لزوم تدوین طرح های اقتصادی متناسب با شرایط بومی و محیطی شهرهای خراسان رضوی

شهردار فرهاد گرد؛ شهرداران همانند مدیرعامل سازمان همیاری، جهادی عمل کنند

لزوم تدوین طرح های اقتصادی متناسب با شرایط بومی و محیطی شهرهای خراسان رضوی
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی اظهار کرد: طرح های اقتصادی باید متناسب با شرایط بومی و محیطی همان منطقه و با تکیه بر مزیت نسبی شهرهای استان در حوزه مدیریت شهری تدوین شوند.
به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی، میثم کرمانی که همراه با تنی چند از مدیران این سازمان از شهرفرهادگرد بازدید کرد، پیشنهاد داد: تولید صنایع دستی در این شهر در قالب سوغات با برند خاص می تواند فعالیت اقتصادی خوبی باشد و از حمایت سازمان همیاری برخوردارشود.
وی یادآوری کرد: سازمان همیاری به صورت تخصصی زمینه های ایجاد و توسعه برند برای فعالیتهای اقتصادی جدید را در دستورکار دارد که بدین ترتیب ضمن فراهم آوردن شرایط ایجاد کسب وکار و اشتغال زایی، از تولید داخلی نیز حمایت خواهد شد.
کرمانی افزود: سنگ تراشی زمینه خوبی برای اشتغال، تولید و برندسازی در فرهادگرد به شمارمی آید و سازمان همیاری آمادگی دارد در چارچوب اختیارات و بضاعت خود در این زمینه و دیگر زمینه هایی که موجب کسب درآمدپایدار برای این شهر شود، به شهرداری کمک کند.
بازدید مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی از شهر فرهادگرد
شهردار فرهاد گرد؛
شهرداران همانند مدیرعامل سازمان همیاری، جهادی عمل کنند


شهردارفرهادگرد دراین دیدار، اظهارکرد: مدیرعامل سازمان همیاری جهادی فکر و عمل می کند و امیدوارم شهرداران استان همانند ایشان، جهادی به شهروندان خدمت کنند.
حمیدکهنسال با اشاره به تعامل و همکاری های خوب واحدهای مختلف سازمان همیاری ادامه داد: سازمان همیاری امسال در تامین قیر با اعتبار 3/1میلیارد ریال، سیمان به ارزش 600میلیون ریال و وسایل آتش نشانی به ارزش 500میلیون ریال به شهرداری فرهادگرد کمک کرده است.
وی ادامه داد: احداث بوستان عمومی شهر فرهاد گرد به عنوان یک ضرورت در این شهر، تولید و عرضه آب معدنی با بهره برداری از چشمه های فرهادگرد، احداث منازل مسکونی برای کارکنان شهرک های صنعتی مستقر در منطقه، احداث اقامتگاه بومگردی، استخر پرورش ماهی درحاشیه جاده مشهد-فریمان و... نیز از دیگر ظرفیتهای اقتصادی است که می توان در طرحهای مشارکتی از توان سازمان همیاری در عملیاتی کردن هریک استفاده کرد.

بازدید مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی از شهر فرهادگرد
شورای اسلامی شهرخواستارشد؛
مساعدت سازمان همیاری در توسعه زیرساختهای خدماتی شهر فرهادگرد


رئیس شورای اسلامی شهرفرهادگرد نیز در این جلسه با اشاره به ظرفیتهای خوب سازمان همیاری شهرداریهای استان و نیازهای شهر فرهاد گرد به عنوان یکی از شهرهای کوچک و کم برخوردار استان عنوان کرد: نیازمند مساعدت سازمان همیاری در جهت توسعه بسیاری از زیرساختهای شهری برای ارائه خدمات مطلوب تربه شهروندان فرهادگردی هستیم.

سمانه نظام دوست، همچنین خواهان همکاری سازمان همیاری در اخذمجوزحفاری برای محوطه تاریخی فرهادگرد، تبدیل قلعه تاریخی شهر به اقامتگاه بومگردی و مساعدت در احداث و تجهیز شن شویی برای این شهر در جهت تقویت درآمدزایی برای شهرداری شد./ح.ج/2278/




  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 9 تیر 1399
  • تعداد بازدید: 914



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی