مدیر موسسه صنعتی گوشت مشهد خبرداد؛

ارائه خدمات رایگان ذبح قربانی به صورت غیرحضوری در کشتارگاه مشهد

تشریح نحوه خدمات دهی غیرحضوری کشتارگاه مشهد در عید قربان سال 99

ارائه خدمات رایگان ذبح قربانی به صورت غیرحضوری  در کشتارگاه مشهد مدیر موسسه صنعتی گوشت مشهد وابسته به سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی روند اجرای طرح ذبح غیرحضوری دام و توزیع گوشت در عیدقربان امسال را تشریح کرد.
به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی، سیدمجیدموسوی اظهار داشت: با توجه به شیوع کرونا و دستوراعمال های ستاد مبارزه با این ویروس منحوس، در عید قربان سال جاری خدمات کشتارگاه مشهد به صورت غیر حضوری و از طریق کارنال فروش تلفنی و سامانه مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) این موسسه انجام خواهد شد.
وی ادامه داد: در واقع خطوط ارتباطی ایجاد شده که در آن خیرین و متقاضیان ذبح دام با مراجعه به آن راهنمایی ها و توضیحات لازم را از اپراتورهای موسسه دریافت و ثبت نام صورت می گیرد و در نهایت پس از ذبح دام در روز عید قربان و گذراندن 24ساعت مرحله پیش سرد به منظور جلوگیری شیوع بیماری تب کریمه کونگو و ... در روز شنبه 10 مرداد ماه توزیع گوشت قربانی به درب منازل سفارش دهندگان انجام خواهدشد.
مدیر موسسه صنعتی گوشت مشهد، افزود: امسال نیز طبق برنامه خدمات ذبح دام به صورت رایگان انجام می گیرد تنها برخی هزینه ها از جمله بسته بندی، حمل و نقل، پیش سرد و ...، در فاکتور متقاضیان منظور و مبلغی هم بابت خرید پوست دام عودت داده خواهدشد.
وی بیان اینکه نرخی که برای خرید پوست دام قربانی درنظر گرفته شده از عرف بازار بیشتر خواهد بود، درباره تامین دام برای متقاضیان خرید، تصریح کرد: با توجه به درپیش بودن عیدقربان از مدتی قبل تامین دام را در محل بازار دام موسسه صورت گرفته است و برای سفارش دام،3رده وزنی و قیمتی مختلف در سامانه تعریف شده است.
موسوی افزود: به تعداد کافی دام برای عیدقربانی پیش بینی شده است ولی اگر متقاضیانی می خواهند از خارج موسسه دام خود را تهیه و برای استفاده از خدمات ذبح در روز عید قربان به کشتارگاه تحویل دهند فرآیند پذیرش و ذبح و قربانی در صورت سلامت دام صورت خواهد گرفت.
وی خاطر نشان کرد: شماره های سامانه مدیریت ارتباط با مشتریان موسسه صنعتی گوشت3-33554330 و شماره های فروش تلفنی نیز 3-38801392 در نظر گرفته شده است.
رئیس کشتارگاه صنعتی مشهد با اشاره به همکاری نهادهای نظارتی، شبکه بهداشت، اداره کل دامپزشکی استان و شبکه دامپزشکی شهرستان مشهد، اظهار کرد: جلسات هماهنگی از ماه ها قبل برای برگزاری مطلوب مراسم روز عید قربان و انجام سنت حسنه قربانی و خدمات دهی مطلوب به شهروندان و خیران در جهت ذبح و استحصال، بسته بندی و ... دام صورت گرفته است و قطعا برای آن رو جای نگرانی وجود نخواهد داشت./ح.خ/2313/


  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 7 مرداد 1399
  • تعداد بازدید: 768



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی