مدیر واحد تجاری سازمان همیاری شهرداری های استان تاکید کرد:

تلاش گروه دیجی تام برای معرفی آموزش های خارجی در بستر وب

تلاش گروه دیجی تام برای معرفی آموزش های خارجی در بستر وب مدیرعامل شرکت تجاری وابسته به سازمان همیاری خراسان رضوی با اشاره به جلسه هم اندیشی گروه بازرگانی اینترنتی دیجی تام بر تلاش این واحد در جهت معرفی خدمات مختلف در حوزه آموزش های خارجی در بستر وب تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی، جلسه هم اندیشی گروه تخصصی دیجیتال مارکتینگ برند تجاری «دیجی تام» به عنوان بخش ویژه اینترنتی سازمان همیاری و موسسه آموزش، تحقیقات و مشاوره شهرداریهای استان در حوزه آموزش های خارجی برگزار شد.
در این جلسه، سرگروه و مسئولان بخش های مختلف این تیم تخصصی به ارائه گزارشی از عملکرد، فعالیتها و اقدامات این گروه در راستای معرفی و برندینگ هرچه بهتر خدمات و محصولات قابل ارائه سازمان در حوزه آموزش های از راه دور کوتاه مدت، بلند مدت و... خارجی موسسه آموزشی سازمان همیاری پرداختند.
مدیر واحد تجاری سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی دراین جلسه، گفت: با توجه به‌ شرایط ویژه ای که دوران پسا کرونا برای مقوله آموزش به وجود آورده، آموزش های داخلی و خارجی به عنوان مهمترین بخش متاثر از کرونا مطرح است لذا گروه دیجی تام با استفاده بستر وب و فضای اینترنتی توانسته فضای جدیدی را در جامعه به وجود آورده است.
محمد قاسمی با تاکید بر توجه ویژه سازمان همیاری به مقوله آموزش و گام های موثر این نهاد، خاطرنشان کرد: امروزه نحوه آموزش در فضای مجازی فرهنگ جامعه را تغییر داده است در واقع بارزترین نمونه این امر، آموزش فراگیران دیجیتال مارکتینگ بوده که توانستیم با همکاری موسسه آموزش هزار و 63 نفر را آموزش دادیم.
وی بیان کرد:گروه تخصصی دیجیتال مارکتینگ دیجی تام با همکاری واحد آموزش و تحقیقات سازمان همیاری شهرداریها تاکنون در حوزه وب سایت و شبکه های اجتماعی امکانات آموزشی خود را به دانشجویان و علاقه مندان کشورهای اطراف معرفی کرده است و با اشراف و تسلط به دوره های آموزشی تاکنون توانسته آموزش های اطفای حریق دوره های حمل ونقل را به زبان های عربی، انگلیسی، فارسی معرفی کند.
مدیر واحد تجاری سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی ادامه داد: علاوه بر آن، معرفی حرم مطهر حضرت رضا(ع) به زبان انگلیسی، شناخت اماکن و صحن های حرم رضوی برای زائران غیر ایرانی از جمله اقدامات این گروه بوده است.
وی بیان کرد: تسلط خوب این گروه به زبان های خارجی شرایط مناسبی را برای جذب مخاطبان در کشورهای اروپایی و عربی به دوره های آموزشهای قابل ارائه توسط موسسه آموزش سازمان همیاری فراهم کرده است.
گفتنی است، وبسایت http://www.onlinetam.ir و
http://www.digitam.org توسط این این گروه تخصصی ایجاد شده و در حوزه آموزش به ارائه خدمات مختلف در بخش می پردازد.
/م.ا/2319/




  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 8 مرداد 1399
  • تعداد بازدید: 744



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی