برنامه های سازمان همیاری در حوزه آموزشهای مجازی داخل کشور
تاریخ انتشار: 8 مرداد 1399
تعداد بازدید: 850
مدیرعامل شرکت تجاری وابسته به سازمان همیاری خراسان رضوی با اشاره به جلسه هم اندیشی گروه بازرگانی اینترنتی همیارآموزش بر تلاش این واحد در جهت معرفی خدمات مختلف در حوزه آموزش های داخلی در بستر وب تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی، جلسه هم اندیشی گروه تخصصی دیجیتال مارکتینگ برند تجاری «همیار آموزش» به عنوان بخش ویژه اینترنتی آموزشهای داخلی سازمان همیاری و موسسه آموزش، تحقیقات و مشاوره شهرداریهای استان برگزار شد.
در این جلسه، سرگروه و مسئولان بخش های مختلف این تیم تخصصی به ارائه گزارشی از عملکرد، فعالیتها و اقدامات این گروه در راستای معرفی و برندینگ هرچه بهتر خدمات و محصولات قابل ارائه سازمان در حوزه آموزش های از راه دور کوتاه مدت، بلند مدت داخلی موسسه آموزشی سازمان همیاری پرداختند.
مدیر واحد تجاری سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی دراین جلسه، گفت: با توجه به شرایط ویژه ای که دوران پسا کرونا برای مقوله آموزش به وجود آورده و آموزش های داخلی و خارجی به عنوان مهمترین بخش متاثر از کرونا است، و گروه همیار آموزش نیز با استفاده از بستر وب و فضای اینترنتی توانسته فضای جدیدی را حوزه آموزش داخلی به وجود آورد.
محمد قاسمی ادامه داد: گروه همیار آموزش با تکیه بر تجربه و تلاش اعضای جوان و با انگیزه خود توانست در مدت کوتاهی توجه تعداد زیادی مخاطب را به فضاهای مجازی خود جلب و با طراحی وبسایتی، علاقه مندان زیادی را به موسسه آموزش سازمان همیاری جذب کنند.
وی گفت: همچنین با عملکرد خوب در حوزه فنی و سئو و تقویت قابلیت های وبسایت این مجموعه، توانسته است درحوزه آموزشهای داخلی به عنوان یک مرجع شناخته شود.
قاسمی خاطر نشان کرد: همچنین این گروه جوان و با انگیزه توانست در مدت کوتاهی وبسایت خود را به جایگاه اول گوگل انتقال دهد و همچنین در جذب مخاطب برای حضور در کلاس ها و دوره های کوتاه مدت موفقیت خوبی بدست آورد./م.ا/۲۳۲۰/
تصاویر
ارسال دیدگاه