مدیرواحدتجاری سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی:

همیارماشین به دنبال ایجاد بانک تخصصی ماشین آلات درکشور است

همیارماشین به دنبال ایجاد بانک تخصصی ماشین آلات درکشور است مدیرعامل شرکت تجاری وابسته به سازمان همیاری خراسان رضوی با اشاره به جلسه هم اندیشی گروه بازرگانی اینترنتی همیارماشین از تلاش این واحد برای ایجاد بانک تخصصی ماشین آلات درکشور خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی، جلسه هم اندیشی گروه تخصصی دیجیتال مارکتینگ برند تجاری «همیار ماشین» به عنوان بخش ویژه اینترنتی ماشین آلات سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی برگزار شد.
در این جلسه، سرگروه و مسئولان بخش های مختلف این تیم تخصصی به ارائه گزارشی از عملکرد، فعالیتها و اقدامات این گروه در راستای معرفی و برندینگ هرچه بهتر خدمات و محصولات قابل ارائه سازمان در حوزه ماشین آلات سازمان همیاری پرداختند.
مدیر واحد تجاری سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی دراین جلسه، گفت: گروه همیارماشین یکی از پرتلاش ترین گروه های دیجیتال مارکتینگ است که اتحاد و انسجام آنها مثال زدنی است و باانگیزه و جدیت، بازارهای جدید را کشف می کند.
محمدقاسمی افزود: این گروه با وجود داشتن رقبای سرسخت و پرتلاش به خوبی توانسته است جایگاه مناسبی را در موتورهای جستجوی اینترنتی معتبر به دست آورد.
به گفته وی، همیارماشین قصد دارد یک مرجع تخصصی باشد و بانک جامع اطلاعات حوزه ماشین آلات درکشور را ایجاد کند.
قاسمی همچنین اظهارکرد: این تیم بازارهدف خود را در صنعت، کشاورزی و معادن شناسایی و درحوزه عمرانی نیزماشین آلات لازم را شناسایی کرده و برای گسترش سهم بازاراقدامات مناسبی را انجام داده است.
وی ادامه داد: علاوه برحوزه بازار، این گروه توانست با اتصال قابلیت های نرم افزاری سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی،سیستمCMMS که درحوزه ثبت ( تعمیر و نگهداری) قرارمی گیرد، شیوه های جذب متقاضیان را در بخش تعمیرات نیز راه اندازی کند.
جعفرسلیمانی شهردار کاشمر نیز در ادامه جلسه گفت: به نظر من این گروه تقاضا و عرضه را در حوزه ماشین های سنگین مدیریت می کند و می تواند نیاز 80 شهرداری را در این زمینه برطرف کند.
گفتنی است که در این جلسه، توسلی زاده مدیرفنی گروه ماشین آلات سنگین استانداری، تمیزکار نایب رئیس اتحادیه توزیع لوازم یدکی و باقریان نایب رئیس اتحادیه لاستیک فروشان هم حضور داشتند و به مباحث کارشناسی پرداختند. /ح.ج/2322





موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی