سه شنبه 10 تیر 1404

بررسی عملکرد گروه همیار سلامت سازمان همیاری خراسان رضوی در حوزه برندینگ

تاریخ انتشار: 11 مرداد 1399
تعداد بازدید: 1091
بررسی عملکرد گروه همیار سلامت سازمان همیاری خراسان رضوی در حوزه برندینگ
جلسه هم اندیشی گروه «همیار سلامت» یکی از تیم های تخصصی دیجیتال مارکتینگ سازمان همیاری در حوزه گردشگری و توریسم سلامت با حضور تعدادی از صاحبنظران این بخش برگزار شد.



به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی، جلسه هم اندیشی گروه تخصصی دیجیتال مارکتینگ برند تجاری "همیار سلامت" به عنوان بخش ویژه بازرگانی اینترنتی گردشگری سلامت سازمان همیاری عصر امروز با حضور تعدادی از فعالان و صاحبنظران این حوزه و مسئولان موسسه توسعه گردشگردی، شرکت تجارت سازان و ... این سازمان برگزار شد.



در این جلسه سرگروه و مسئولان بخش های مختلف این تیم تخصصی فعال در بخش بازرگانی اینترنتی گردشگری سلامت به ارائه گزارش عملکرد، فعالیتها و اقدامات انجام شده در فضای مجازی برای معرفی، برندینگ و بازاریابی خدمات، محصولات و تجهیزات قابل ارائه توسط سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی در حوزه گردشگری و توریسم سلامت پرداختند.

در بخش دیگری از این جلسه که با حضور صاحبنظران صنعت گردشگری به ویژه توریسم سلامت استان ادامه یافت، نیز نیازها، چالش ها و ظرفیتهای این حوزه و همچنین راه کارها و رویه های اینترنتی معرفی و بازاریابی هرچه مطلوب تر پتانسیلهای واحد گردشگری سازمان همیاری خراسان رضوی مورد بحث و بررسی قرار گرفت./ح.ج/2326/

تصاویر

ارسال دیدگاه

نام شما:
ایمیل:
وب سایت:
عنوان: *
عنوان: *
متن شما: *
تعداد کاراکترهای باقی مانده: 1000
کد امنیتی: *
کد فوق را در فیلد زیر را وارد نمایید