فرماندار شهرستان:

لزوم همکاری سازمان همیاری در جهت ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری رشتخوار

لزوم همکاری سازمان همیاری در جهت ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری رشتخوار فرماندارشهرستان رشتخوار با ابراز اطمینان از آینده روشن ان شهر گفت: با توجه به شرایط خاص اقتصادی لزوم ایجاد مشاغل و فعالیتهای منجر به درآمدهای پایدار در شهرداری رشتخوار ضروری است.

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی، خالقداد عرب در جلسه بررسی طرح های سرمایه گذاری شهرداری این شهر با مشارکت سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی با تاکید بر ظرفیت هایی فراوانی که در شهر رشتخوار وجود دارد ادامه داد: پروژه های ایجاد مجتمع های فولادی در رشتخوار کلید خورده است و با این اتفاقات شهر رو به پیشرفت و شرایط متفاوت از گذشته خواهد بود.
وی ادامه داد: با توجه به شرایط دشواری که شهرداری های کم برخوردار و کم درآمدی همانند رشتخوار با آن موجه اند باید به سمت ایجاد مشاغل و درآمدهای پایدار برای شهرداری رفت.
عرب فقدان سرمایه گذاری و درآمدهای پایدار را عمده ترین مشکل شهرداری عنوان و ابراز امیدواری کرد: سازمان همیاری هم نگاه راهبری و هدایت را برای شهرداری‌ها دنبال می کند و هم با حمایت و پشتیبانی های خود، شهرداری رشتخوار می تواند وضعیت بهتری را پیدا کند و به درآمدهای پایداری دست یابد که بتواند پاسخگوی نیازهای مالی خود و پیشبرد برنامه های شهری باشد.
وی تاکید کرد: باید شرایطی فراهم شود که برای پروژه های عمرانی شهرستان ترجیحاً از امکانات شهرداری و از جمله واحد تولید مصالح ساختمانی و سنگ شکن این نهاد استفاده شود و درآمد شهرداری با طرح ها و برنامه های درآمدزا افزایش یابد. /ح.ج/2328





موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی