با حضور صاحبنظران حوزه کارآفرینی در بخش کشاورزی انجام شد؛

ارزیابی گروه تخصصی دیجیتال مارکتینگ همیارفود سازمان همیاری

ارزیابی گروه تخصصی دیجیتال مارکتینگ همیارفود سازمان همیاری در جلسه ای با حضور صاحبنظران حوزه کارآفرینی و و نوآوری در بخش کشاورزی عملکرد تیم تخصصی دیجتال مارکتینگ همیار فود یکی از گروه های تخصی بازرگانی اینترنتی سازمان همیاری ارزیابی شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی، جلسه ارزیابی گروه تخصصی دیجیتال مارکتینگ برند تجاری «همیارفود» به عنوان بخش ویژه بازرگانی اینترنتی تولیدات کشاورزی و محصولات ارگانیک سازمان همیاری با حضور محمد قاسمی مدیرعامل شرکت تجارت سازان آویژه آریا، سید محمد فاطمی مدیریت تخصصی محیط زیست این نهاد دکتر غیبی نماینده رئیس سازمان جهاد کشاورزی و نوآوری و کسل و کارهای نوپای کشاورزی وخانم مهندس صادق مقدم مدیرعامل شرکت یگانه کارآفرینان تدبیراندیش از صاحبنظران این حوزه برگزار شد.
در این جلسه، سرگروه و مسئولان بخش های مختلف این تیم تخصصی به ارائه گزارشی تخصصی از عملکرد، فعالیتها و اقدامات انجام شده برای معرفی، برندینگ این عنوان تجاری و بازاریابی خدمات، محصولات قابل عرضه در حوزه های کشاورزی و محصولات ارگانیک در بستر فروش اینترنتی پرداختند.
مدیرعامل شرکت تجارت سازان آویژه آریا در این جلسه با تاکیدبر تمرکز، توان و تخصص بسیاری از فعالان اقتصادی در حوزه کشاورزی و محصولات غذایی افزود: بکی از مهمترین نیازمندیهای بشر در جامعه کنونی استفاده از محصولات متنوع غذایی است، که سلمت این محصولات رابطه مستقیم با سلامت انسانها دارد.
محمد قاسمی افزود: پروه همیار فود با حجم بازاریابی وسیع توانسته است تا این لحظه محصولاتی نظیر عسل، میوه خشک، زعفران، آویشن، گل محمدی، و ... وارد حوزه فعالیت دیجیتال مارکتینگ کند و با برخورداری از نیروهای متخصص نمونه هایی از مواد غذایی را به بهترین شیوه ها در بستر وبسایت و موبایل عرضه کند
وی ادامه داد: تصاویر جذاب و بسایت، با پشتیبانی آنلاین یکی دیگر از اقدامات ارزنده این گروه است که کابران با ورود به وب سایت همیار فود این انکان را پیدا می کنند تا هرگونه مواد غذایی را از نزدیک ببینند و کیفیت آن را به صورت بصری ارزیابی کنند.
مدیر واحد تجاری سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی با اشاره به معرفی خوب این سایت در فضای اینترنت با قدرت سرچ بالا، افزود: این گروه توانست در شبکه های اجتماعیی نیز جایگاه خوبی را بدست آورد و با ورود به 13 شبکه اجتماعی در حوزه بازاریابی و امکان سفارش گذاری از ویژگی های خوب این گروه است که با شناخت کافی از بازارهای اطراف سعی درحفظ وفاداری و ماندگاری مشتریان داشته است.
وی به تلاش های خوب این گروخ در بش تولید محتوا اشاره و بیان کرد: فروش محصولات ارگانیک نیاز به شناسایی و اطلاع رسانی های زیادی دارد که متناسب با آن توان گروه با جمع آوری بانک های اطلاعاتی کافی از تامین کنندگان و تولید کنندگان به خوبی به عنوان یک مزیت اصلی گروه همیار فود نمایان است./م.ا/2336/


  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 19 مرداد 1399
  • تعداد بازدید: 175



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار

همیار بان همیار بازرگان همیار دانش همیار دیجیتال همیار انرژی همیار گردشگر همیار ماشین همیار محیط همیار پست همیار سلامت همیار سرمایه همیار سازه مشهد بیمه مشهد گوشت معین کالا موتور یار