مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی خبرداد؛

برنامه ریزی برای حضور نمایندگان حوزه مدیریت شهری استان در نمایشگاه مهر افغانستان

برنامه ریزی برای حضور نمایندگان حوزه مدیریت شهری استان در نمایشگاه مهر افغانستان مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی از برنامه ریزی در حال انجام برای حضور واحدهای تابعه سازمان همیاری، شرکتهای پیمانکاری و تامین کننده این نهاد، معاونتها و سازمانهای شهرداری مشهد و فعالان بخش خصوصی مرتبط با حوزه مدیریت شهری خراسان رضوی در نمایشگاه مهرماه کابل افغانستان با هدف درآمدزایی های آتی خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی، میثم کرمانی با اشاره به برگزاری جلسه هماهنگی و هم اندیشی مشترک مدیران و نمایندگان نهادها، دستگاه ها و شرکتهای مرتبط با حوزه مدیریت شهری استان با حضورحمیدرضا موفق مشاور و مدیرکل حراست سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور، گفت: این جلسه ظهر امروز به منظور بررسی چگونگی حضور موثر نهادهای مرتبط و فعال در حوزه مدیریت شهری در کلان شهر مشهد و شهرهای استان در اولین نمایشگاه خدمات شهری، حمل و نقل، ترافیک و ماشین آلات حوزه شهری ایران در افغانستان به میزبانی سازمان همیاری برگزار شد.
وی افزود: در این نشست مدیران تعدادی از واحدهای تابعه سازمان همیاری، شهرداران شهرستانها، معاونان، مدیران سازمان های وابسته به شهرداری مشهد و همچنین نمایندگان شرکتهای پیمانکاری، تولیدکنندگان، تامین کنندگان و... مرتبط با خدمات، محصولات، تولیدات ، تجهیزات حوزه شهری نیز شرکت داشتند.
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی با تاکید بر حضور واحدهای تابعه این نهاد در نمایشگاه یکم تا سوم مهرماه کابل، افزود: علاوه بر حضور شرکتها و موسسات زیرمجموعه، پیشنهاد می کنیم شرکتهای اقتصادی و پیمانکاران همکار سازمان نیز حضور گسترده ای دراین رویداد بین المللی داشته باشند.
وی اضافه کرد: این نمایشگاه فضای اقتصادی خوبی را برای تعاملات تجاری، بازرگانی و مالی ایجاد می کند و نقش بسزایی در ایجاد رونق اقتصادی در فعالیتهای نهادهای شهری و صاحبان صنایع و خدمات مرتبط با حوزه مدیریت شهری خواهد داشت.
کرمانی خاطر نشان کرد:امیدواریم با هماهنگی و تلاش پرشور حوزه مدیریت شهری استان، شهرداری وسازمان های تابعه شهرداری مشهد و تولیدکنندگان، شرکتها و صنایع بومی مرتبط با مقولات و موضوعات شهری و شهرسازی، حضور موثری را در نمایشگاه خدمات شهری کشور دوست همسایه افغانستان داشته باشیم.
گفتنی است، نمایشگاه عرضه توانمندیهای حوزه خدمات شهری، حمل و نقل، ترافیک و ... ایران در افغانستان در فضایی بالغ بر 2 هزار متر مربع برنامه ریزی شده است که بر اساس برنامه ریزی ها سهم پایون مدیریت شهری خراسان رضوی در آن 15 درصد و در حدود 300 متر خواهد بود.
شایان ذکر است، با توجه به نیازهای کشور افغانستان به زیرساختهای حوزه شهری در بخش های مهمی چون حمل و نقل، پسماند، فضای سبز، ماشین آلات، جاده، پل و شهرسازی، برنامه ریزی شهری، گل وگیاه، نرم افزار های مدیریت شهری و ... این نمایشگاه می تواند فرصت مناسبی برای بازاریابی و ایجاد بازارهای تجاری و بازرگانی جدید در این برای کشورمان به ویژه سازمان ها، نهادها و شرکتهای دولتی و خصوصی فعال در حوزه مدیریت شهری باشد./م.ا/2368/
#barand_hamyar
#گروه_برندهای_همیار
#همیارماشین #همیارسازه #موتوریار #معین_کالا #همیارانرژی #همیاردانش #همیاربان #همیارسرمایه #همیارمحیط #همیارپست #همیاردیجیتال #مشهدگوشت #هشتیار #مشهدبیمه #همیارگردشگر #همیارسلامت #همیاربازرگان


  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 20 شهریور 1399
  • تعداد بازدید: 950



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی