سردار یوسفعلی‌زاده:

سازش نکردن با دشمنان خواسته و وصیت شهداست

سازش نکردن با دشمنان خواسته و وصیت شهداست دبیر ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: سازش نکردن با دشمنان و خالی نکردن پشت امام، خواسته و وصیت شهداست و باید به آن پایبند باشیم.
به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری‌های شهرداری‌های خراسان رضوی، سردار حسینعلی یوسفعلی زاده شامگاه چهارشنبه در مراسم گرامیداشت هشت سال دفاع مقدس که در این سازمان برگزار شد ضمن گرامیداشت نام و یاد حماسه‌سازان جاوید دفاع مقدس اظهار کرد: امسال چهلمین سال حماسه پرشکوه دفاع مقدس است و ما مدیون آنهایی هستیم که در این غافله نور جان و سر باختند و برای ادای دین راهی جز تداوم راهشان نداریم وگرنه پا روی خونشان گذاشته‌ایم.
وی با اشاره به دغدغه‌های مقام معظم رهبری در دیدار مجازی افزود: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های ایشان این بود که نگذاریم تحریف، انحراف و غفلت ما را فرابگیرد.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: گرامیداشت حماسه جاوید دفاع مقدس ایجاد یک نقطه عطف است؛ برای اینکه اگر تزلزلی پیدا شده و انحرافی وجود دارد آنها را تصحیح کنیم و به خط امام و شهدا برگردیم.
وی عنوان کرد: آنها که در برابر دشمن مردانه ایستادند تا امروز میراث امام و شهیدان را زنده نگه داشتند و امروز وظیفه‌مندیم که در این مسیر طی طریق کنیم.
سردار یوسفعلی‌زاده با بیان اینکه این مراسمات نوید می‌دهد که حرکت در این مسیر ما را پیروز می‌کند، تاکید کرد: همچنین هشدار می‌دهد که اگر تکلیف‌گریزی، دین‌ستیزی و سازش با دشمن پیش آمد حتما باخته‌ایم و از جاده شهدا منحرف شده‌ایم.
وی تاکید کرد: دفاع همچنان باقی است چه فرهنگی،سیاسی، اجتماعی و اقتصادی و دشمنی‌های دشمن پایان ناپذیر است../م.ا/2377/
#barand_hamyar
#گروه_برندهای_همیار
#همیارماشین #همیارسازه #موتوریار #معین_کالا #همیارانرژی #همیاردانش #همیاربان #همیارسرمایه #همیارمحیط #همیارپست #همیاردیجیتال #مشهدگوشت #هشتیار #مشهدبیمه #همیارگردشگر #همیارسلامت #همیاربازرگان


  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 3 مهر 1399
  • تعداد بازدید: 758



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی