مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی:

فتح سنگرهای اقتصادی نیازمند ایجاد درآمد پایدار در شهرداریهاست

فتح سنگرهای اقتصادی نیازمند ایجاد درآمد پایدار در شهرداریهاست مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی گفت: در صورتی می‌توانیم سنگرهای اقتصادی را در مدیریت شهری فتح کنیم که شهرداری‌ها بتوانند در زمینه ایجاد درآمدهای پایدار نقش‌آفرینی کنند.
به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی، میثم کرمانی شامگاه چهارشنبه در مراسم گرامیداشت هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: درست است که دوران جنگ را متولدین دهه ۶۰ بخوبی درک نکرده‌اند و ما در این دهه، نمی‌توانیم دوران جنگ را درک کنیم اما شرایط امروز را بخوبی می‌توانیم درک کنیم.
وی با بیان اینکه هدف اصلی در دوران دفاع مقدس این بود که یک وجب از خاک میهن از دست نرود، افزود: این امر مقدس و مهم به واسطه درایت، ایثار، مقاومت و شهادت بخوبی محقق و میسر شد.
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی با طرح این سوال که در دفاع اقتصادی چه کرده‌ایم، گفت: در بازه زمانی آغاز تحریم‌های بین‌المللی بر علیه ایران تا کنون به جرات می‌توان گفت، ما در حوزه اقتصادی باخته‌ایم در حالی که مدافعان هشت سال دفاع مقدس گل کاشتند .
وی اضافه کرد: دفاع مقدس ما در حوزه اقتصادی زمانی است که در کشور شاخص‌های اقتصادی و کسب و کار، نظام بهره‌وری مجموعه‌ها و غیره افزایش یابد در حالی که امروز از این حیث در برابر مدافعان هشت سال دفاع مقدس شرمنده‌ایم.
کرمانی با اشاره به اینکه در سازمان همیاری شهرداری‌ها وظیفه اقتصادی داریم، ابراز کرد: اگر بنا باشد دیگران ما را در مقام قیاس قرار دهند، خواهند گفت که باید در زمینه درآمدهای پایدار شهرداری‌ها نقش آفرینی کنیم و تنها در این صورت می‌توان گفت که سنگرها را فتح کرده‌ایم./م.ا/2376/
#barand_hamyar
#گروه_برندهای_همیار
#همیارماشین #همیارسازه #موتوریار #معین_کالا #همیارانرژی #همیاردانش#همیارسرمایه #همیارمحیط #همیارپست #همیاردیجیتال #مشهدگوشت #هشتیار #مشهدبیمه #همیارگردشگر #همیارسلامت #همیاربازرگان


  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 3 مهر 1399
  • تعداد بازدید: 775



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی