مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی:

برگزاری رویدادهای همیار ایده در جهت انتقال تجربیات موفق اقتصادی به جوانان و مدیریت شهری

برگزاری رویدادهای همیار ایده در جهت انتقال تجربیات موفق اقتصادی به جوانان و مدیریت شهری مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی اظهار کرد: انتقال تجربیات موفق اقتصادی به مدیریت شهری و جوانان علاقمند به حوزه های اقتصادی با مشارکت شهرداری ها و با رویکرد تامین درآمد پایدار در سلسله رویداد های همیار ایده به منصه ظهور خواهد رسید.
به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی، میثم کرمانی در نشست خبری پیش از رویداد «وبینار انتقال تجربیات در کسب و کارهای دیجیتال» که ظهر امروز در محل سالن جلسات سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: انتقال تجربیات موفق اقتصادی به مدیریت شهری و جوانان علاقمند به حوزه های اقتصادی با مشارکت شهرداری ها و با رویکرد تامین درآمد پایدار در سلسله رویداد های همیار ایده به منصه ظهور خواهد رسید.
وی بااشاره به برگزاری اولین رویداد با موضوع انتقال تجربیات در کسب و کارهای دیجیتال بر حمایت از کسب و کارها و اقتصاد دیجیتالی در جهت همسویی با اقتصاد حال و آینده دنیا، افزود: این رویداد از سلسله رویدادهای همیار ایده در22آبان ماه با حضور بنیان گذاران و متخصصان کسب و کارهای آنلاین موفق ملی و بین المللی به عنوان صاحبنظران این حوزه به صورت آنلاین در بستر اینترنت برگزار می شود.
وی با بیان اینکه این رویداد فضای مناسبی برای برنامه ریزی و توسعه اقتصادی و فرصتی برای افراد خلاق و نوآور می باشدتا طریق فناوری های نوین و دیجیتال کسب و کاری را راه اندازی کنند افزود: در حوزه های اقتصادی باید برای کسانی موضوعات تخصصی، تعریف شود که آن افراد این مسایل را به صورت کامل متوجه شوند.
وی افزود: این درک با برگزاری دوره های تحصیلی، کاربردی و انتقال تجربه افراد اتفاق میافتد و از مکانیزم های مختلف برای رسیدن به یکی از این روش ها انتقال تجربه است، ما این موضوع را در شورای توسعه ظرفیت های انسانی و اجتماعی سازمان همیاری مورد بررسی و تبادل نظر قراردادیم و قرار است موسسه آموزش، تحقیقات و مشاوره شهرداریهای استان آن را اجرایی کند.
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی بیان کرد: تاکنون ۱۵۰ نفر در این رویداد ثبت نام کرده‌ اند که پیش بینی می کنیم تا در حدود ۴۸ ساعت باقی مانده تا زمان برگزاری آن، تعداد شرکت کنندگان به ۲۰۰ تا ۲۲۰ نفر خواهد رسید.
کرمانی عنوان کرد: کسانی وارد این رویداد می شوند که علاقه مند به کسب تجربه در حوزه کسب و کارهای دیجیتال و اقتصاد دیجیتالی باشند، در نتیجه می توانند از تجربیات و دانش افرادی که در این حوزه در حال فعالیت هستند، استفاده کنند.
وی ادامه داد: جامعه هدف ما مدیران و کارکنان حوزه مدیریت شهری،جوانان و فارغ التخصیلان علاقه مند به فعالیت در حوزه های اقتصادی و همچنین کسانی که ایده های هم سو با این موضوعات دارند، هستند.
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی اظهار کرد: در این حوزه ایده های بسیار زیادی مطرح می شود اما ایده هایی که قابل اجرا بوده و ظرفیتهای برخورداری از حمایتهای مادی و معنوی را داشته باشند بسیار محدود هستند.
کرمانی با اشاره به اینکه این برنامه سلسله رویدادهایی است که در حوزه های اقتصادی نوین رخ می دهد و هدف آن ها انتقال تجربه است، خاطرنشان کرد: موضوع اولین رویداد اقتصاد دیجیتال و کسب و کارهای دیجیتال می باشد زیرا موضوع مهم، سودآور و بروزی است اما رویدادهای آتی موضوعات دیگری در حوزه مدیریت شهری هستند.
وی افزود: بستر برگزاری این سلسله رویدادها نرم افزار «پروفایل» است که یک نرم افزار بومی از خراسان و مشهد می باشد و علت انتخاب آن همین مسئله است.
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی بیان کرد: قطعا همان طور که این تحریم ها باعث شده تا ما خودباوری بیشتری در حوزه های اقتصادی پیدا کنیم، بیماری کرونا هم می‌تواند منشأ خیر شده تا ما در حوزه کسب و کارهای دیجیتال نیز بسیار پیشرفت کنیم زیرا ما فارغ التخصیلان و علاقه مندان بسیاری در این حوزه داریم.
کرمانی گفت: با برگزاری این رویداد، حتی اگر یک شغل در این حوزه ایجاد شود و یا ایده ای به زندگی کسی کمک کند ما نقش اجتماعی خود را به خوبی ایفا کرده ایم.
وی با بیان اینکه برندینگ یکی از شاخه های جدیدی است که سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی در آن ورود پیدا کرده است، ادامه داد: در گذشته ما در سازمان همیاری تولیدات و خدمات بسیاری را بدون هیچ گونه هویت ثبتی و برند ثبت شده ای عرضه می کردیم اما بر اساس رویکرد جدید سازمان تصمیم گرفته ایم از این پس فعالیتهای خود را در حوزه های مختلف با توجه به موضوع برندینگ و بر اساس نام های تجاری و هویت های مستقل ارائه کنیم.
شایان ذکر است،سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی با برخوداری از واحدهای ستادی و همچنین شرکتها و موسسات تابعه خود در حوزه های اقتصادی، تجاری، بازرگانی، سرمایه گذاری، گردشگری، عمرانی، آموزشی، ماشین آلات، دیجیتال مارکتینگ، انرژی، سوخت، پست، بیمه، گوشت و ... اقدام به ثبت رسمی علائم تجاری گروه برندهای 18 گانه همیار در سامانه ثبت علائم تجاری و مالکیت معنوی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور کرده است.
گفتنی است، گروه برندهای همیار سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی شامل همیار ماشین، همیار سازه، موتور یار، معین کالا، همیار انرژی، همیار دانش، همیار بان، همیار سرمایه، همیار محیط، همیار پست، همیار دیجیتال، مشهد گوشت، مشهد بیمه، هشتیار، همیار گردشگر، همیار بازرگان و همیار سلامت هستند و کلیه خدمات و محصولات هریک از واحدهای تابعه ستادی و زیرمجموعه سازمان همیاری با این نام های تجاری به مخاطبان و مشتریان به ویژه شهرداریها و نهادهای طرف قرارداد ارائه خواهد شد./م.ا/2400/

#همیار_هم_باشید
#barand_hamyar

#گروه_برندهای_همیار
#همیارماشین #همیارسازه #موتوریار #معین_کالا #همیارانرژی #همیاردانش#همیارسرمایه #همیارمحیط #همیارپست #همیاردیجیتال #مشهدگوشت #هشتیار #مشهدبیمه #همیارگردشگر #همیارسلامت #همیاربازرگان #همیاربان


  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 20 آبان 1399
  • تعداد بازدید: 821



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی