معاون بازرگانی سازمان همیاری شهرداریهای استان مطرح کرد:

ظرفیتهای همکاری سازمان همیاری و نمایشگاه بین المللی مشهد در برگزاری نمایشگاههای داخلی خارجی

ظرفیتهای همکاری سازمان همیاری و نمایشگاه بین المللی مشهد در برگزاری نمایشگاههای داخلی خارجی معاون بازرگانی سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی بر لزوم استفاده مناسب از توان این نهاد و همکاری نمایشگاه بین المللی مشهد در برگزاری رویدادهای نمایشگاهی در داخل و خارج از کشور تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی، ناصر بهزاد روزگذشته با همراهی ابوالقاسم جوان مدیر هماهنگی سازمانهای شهرداری مشهد این نهاد با حمید صیفی مدیرعامل و معاونان نمایشگاه بین المللی مشهد دیدار و در خصوص همکاری های مشترک گفتگو کردند.
وی در این دیدار ضمن اشاره به آمادگی سازمان همیاری در جهت همکاری در اجرای نمایشگاههای خارج از کشور با مجموعه نمایشگاه بین المللی مشهد افزود: توانمندیهای زیادی در سازمان وجود دارد که می تواند در اجرای موفق نمایشگاههای خارج از کشور با استفاده شود.
معاون بازرگانی سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی با اشاره به لزوم همکاری دوجانبه بیش از گذشته با نمایشگاه بین المللی مشهد، ادامه داد: این آمادگی را داریم تا در برگزاری نمایشگاههای قوی تر و هدفمند تر در کشورهای منطقه به ویژه دوکشور همسایه عراق و افغانستان مشارکت داشته باشیم.
وی تصریح کرد: با توجه به پتانسیلهای تخصصی سازمان همیاری در حوزه بازرگانی می توان در زمینه جذب شرکت کننده در نمایشگاه هرات که قرار است در دیماه امسال توسط نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار شود و همچنین برگزاری نمایشگاه در اقلیم کردستان عراق به صورت مشترک برنامه ریزی های را در دستورکار قرار داد.
بهزاد همچنین با اشاره به لزوم تعیین تکلیف نمایشگاههای در دست اقدام سازمان همیاری در سال جاری و نحوه همکاری در نمایشگاههای سالهای آینده، گفت: هماهنگی های با مجری نمایشگاه لوازم خانگی که 23 الی 26 دیماه در هفته جاری صورت خواهد کرفت تا در خصوص اقدامات انجام شده و میزان جذب و... گزارش هایی را دریافت و برنامه ریزی های لازم را صورت دهیم.
وی با اشاره به نمایشگاه صنعت ساختمان امسال اضافه کرد: باید به صورت تخصصی تر طی جلسلتی دیگر در زمینه نحوه برگزاری نمایشگاه ساختمان تصمیم گیری شود.
حمید صیفی مدیرعامل نمایشگاه بین المللی مشهد نیز در این دیدار با اشاره به توفیقات و تجربیات کسب شده در زمینه برگزاری نمایشگاههای خارجی و بالاخص نمایشگاه تاجیکستان، از مجموعه سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی دراین زمینه ها در خواست همکاری کرد. /م.ا/2403/
#barand_hamyar

#گروه_برندهای_همیار
#همیارماشین #همیارسازه #موتوریار #معین_کالا #همیارانرژی #همیاردانش#همیارسرمایه #همیارمحیط #همیارپست #همیاردیجیتال #مشهدگوشت #هشتیار #مشهدبیمه #همیارگردشگر #همیارسلامت #همیاربازرگان #همیاربان




  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 27 آبان 1399
  • تعداد بازدید: 637



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی