مدیرشرکت بیمه ای سازمان همیاری شهرداریهای استان؛

ارائه خدمات بیمه ای به 12 شهرداری خراسان رضوی توسط سازمان همیاری

ارائه خدمات بیمه ای به 12 شهرداری خراسان رضوی توسط سازمان همیاری مدیرشرکت بیمه ای سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی از ارائه خدمات بیمه ای به 12 شهرداری و ارگانهای مختلف خراسان رضوی در حوزه های مختلف خبرداد.
به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی، منیره تفضلی با بیان این مطلب گفت: شرکت خدمات بیمه ای همیار بیمه به عنوان یکی از واحدهای تابعه سازمان همیاری در راستای تحقق چشم‌انداز خود مبنی‌ بر تأمین آرامش خاطر و اطمینان برای مشتریان مصمم است گام‌های مؤثری در خلق ارزش و حفظ منافع مشتریان از طریق حرکت در مسیر بلوغ نظام مدیریت ریسک، خود بردارد.
وی ادامه داد: این شرکت با سرلوحه قراردادن اصول و قواعد حرفه‌ای بیمه، تلاش می‌کند تا با اتخاذ رویکردی یکپارچه، فعالانه و مستمر در جهت تحقق اهداف کلان سازمان همیاری در تامین نیازهای مختلف حوزه شهری به ویژه خدمات بیمه ای حرکت کند.
مدیرشرکت بیمه ای سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی ادامه داد: از این رو از ابتدای سال جاری برنامه ریزی های خوبی را در جهت ارائه خدمات متنوع و رشته های جدید بیمه ای در دستور کار قرار داده است.
وی با اشاره به ارائه خدمات درمان گروهی به شهرداریهای استان افزود: این خدمات طی قراردادهایی با شهرداریهای نشتیفان، گلمکان، بیدخت، قاسم آباد، نصرآباد، ریواده، چکنه، چاپشلو، نوخندان، درگز، مشهد ریزه و سرخس به کارکنان این شهرداریها ارائه خواهد شد.
تفضلی با اشاره به قرارداد همکاری با شهرداری نشتیفان در راستای ایجاد دفتر نمایندگی همیار بیمه در این شهر، گفت: علاوه بر وجود شبکه های فروش توانمند در مشهد و سه دفتر فرعی در شهرستان‌های تربت‌حیدریه، سبزوار و نیشابور، تلاش داریم تا برای توسعه شبکه فروش و ارائه خدمات بیمه ای سازمان همیاری در سطح استان گام های موثری تری را برداریم.
وی با اشاره به ارائه رشته جدید خدمات بیمه مسئولیت حرفه ای کارکنان بانکها و مدیران ارگانهای مختلف در واحد بیمه سازمان همیاری افزود: با برنامه ریزی ها و تلاش های انجام شده قابلیت ارائه این خدمت جدید توسط شرکت همیار بیمه به ارگانهای متقاضی ایجاد شده است و تا کنون علاوه بر تعدادی از شرکتهای وابسته به سازمان به بانک شهر نیز ارائه می شود.
مدیرشرکت خدمات بیمه ای سازمان همیاری به ارائه طرح بیمه کارت توسط این واحد افزود: این طرح نیز به تازگی جز خدمات بیمه ای شرکت قرارگرفته است و در آن خریداران بیمه کارت از خدمات بیمه ای رایگان مختلف و همچنین تخفیفات درمانی و پزشکی برخودار خواهند شد.
وی با اشاره به تفاهم نامه های همكاري با سامانه رفاه شهرداری مشهد در حوزه بیمه خودرو و شركت توسعه ارتباطات ترافيكي شهرداري مشهد در حوزه ارائه خدمات بیمه ای به استفاده كنندگان ٤٠٠ دستگاه دوچرخه و موتور برقي، یادآورشد: همچنین با مذاکرات صورت گرفته در حوزه نهادهای مختلف، تفاهم نامه ای نیز در خصوص همكاري با خانه صنعت و معدن در جهت ارائه خدمات حرفه اي بيمه اي به معادن استان منعقد شده است که در حال اجراست./م.ا/2407/
#barand_hamyar

#گروه_برندهای_همیار
#همیارماشین #همیارسازه #موتوریار #معین_کالا #همیارانرژی #همیاردانش#همیارسرمایه #همیارمحیط #همیارپست #همیاردیجیتال #مشهدگوشت #هشتیار #مشهدبیمه #همیارگردشگر #همیارسلامت #همیاربازرگان #همیاربان


  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 1 آذر 1399
  • تعداد بازدید: 687



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی