مدیرعامل شرکت همیاران شمال شرق سازمان همیاری استان ؛

تعاملات و خدمات دهی به سازمان ها و نهادهای وابسته به شهرداری مشهد گسترش می یابد

تعاملات و خدمات دهی به سازمان ها و نهادهای وابسته به شهرداری مشهد گسترش می یابد مدیرعامل شرکت همیاران شمال شرق سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی از توسعه روابط و تعاملات این شرکت با سازمانها، شرکتها، موسسات و مناطق مختلف زیرمجموعه شهرداری مشهد در جهت گسترش خدمات دهی به این بخش از حوزه مدیریت شهری این کلان شهر مذهبی تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی، علی سپهر با شاره به بازدید سعید حسینقلی زاده مقدم مدیرعامل و تعدادی از معاونان سازمان اتوبوس رانی مشهد از بخش های مختلف شرکت همیاران، عنوان کرد: با توجه به نگاه مثبت سازمان همیاری در جهت افزایش تعاملات همکاری های مشترک با واحدهای تابعه شهرداری مشهد، تلاش داریم با بهبود ارتباطات، حداکثر ظرفیتهای شرکت را در خدمات دهی به شهرداری مشهد و سازمان های تابعه آن به کار بگیرم.
وی با اشاره به ظرفیتهای شرکت همیاران شمال شرق در زمینه های بازرگانی، حمل و نقل، توسعه اقتصادی، کارگزاری و خدمات تامین نیروی انسانی گفت: مذاکرات خوبی در دیدار با مسئولان سازمان اتوبوس رانی در حوزه های مختلف انجام شد که امیدواریم بتوانیم با توسعه روابط دو جانبه، گسترش کمی و کیفی خدمات دهی به این سازمان را در حوزه های مورد توافق، شاهد باشیم.
مدیرعامل شرکت همیاران شمال شرق با اشاره به استقبال مسئولان سازمان اتوبوس رانی از همکاری و استفاده از خدمات متنوع قابل ارائه توسط این شرکت، افزود: همچنین در این جلسه در خصوص قرارداد های جدید در حوزه تامین نیرو، حجمی، خدمات بازرگانی و تامین کالا و ... مورد بررسی قرارگرفت و همچنین قرارداد شستشوی اتوبوس های شهری بخش سازمان و خصوصی نیز بررسی شد.
وی بااشاره به دغدغه های این شرکت در روابط و همکاری های فی مابین با سازمان اتوبوس رانی اشاره و بیان کرد: خوشبختانه با نگاه مثبت مسئولان اتوبوسرانی شهرداری مشهد، قول مساعد در جهت رفع حداکثری موانع و مشکلات احتمالی پیش رو از سوی این نهاد داده شد.
سپهر به تعاملات صورت گرفته توسط این شرکت با دیگر نهادها و سازمان های مربط در هفته گذشته خاصر نشان کرد: جلسه هم با رجاییان مدیرعامل فاوا صورت گرفت و پیشنهادات و گفتگو های خوبی در حوزه بازرگانی و توسعه منابع انسانی انجام شده و مقرر شد که با انجام جلساتی در سطوح تخصصی و کارشناسی تفاهم نامه ای با این سازمان در حوزه های مختلف از جمله منابع انسانی، تامین نیرو، آموزش، شبکه، امنیت شبکه ، توسعه روابط تجاری و اقتصادی و تامین تجهیزات مورد نیاز این سازمان در هفته های آتی منعقد شود.
وی همچنین به دیدار با فیاضی مدیرعامل موسسه فرهنگی شهرآرا اشاره و بیان کرد: در این دیدار نیز مذاکرات خوبی در حوزه تامین نیازهای این موسسه فرهنگی به ویژه تامین کاغذ و تجهیزات دیگر صورت گرفت که امیدواریم با توافق و امضا قراردادی در حوزه بازرگانی بتوانیم در تامین نیازها این نهاد فرهنگی رسانه ای به عنوان یکی دیگر از بخش های زیر مجموعه شهرداری مشهد موثر عمل کنیم.
مدیرعامل شرکت همیاران شمال شرق سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی خاطر نشان کرد: با توجه به رسالتی که سازمان همیاری شهرداریهای استان به عنوان پشتیبان حوزه مدیریت شهری به شرکت همیاران واگذار کرده است امیدواریم با تقویت ظرفیتهای موجود به ویژه در حوزه بازرگانی و ... بتوانیم به سایر سازمانها، شرکتها، موسسات و مناطق زیر مجموعه شهرداری مشهد و حتی تمامی شهرداریهای استان خدمات شایسته و درخوری را ارائه دهیم./م.ا/2453/


#barand_hamyar

#گروه_برندهای_همیار
#همیارماشین #همیارسازه #موتوریار #معین_کالا #همیارانرژی #همیاردانش#همیارسرمایه #همیارمحیط #همیارپست #همیاردیجیتال #همتامشهدگوشت #هشتیار #مشهدبیمه_همتا #همیارگردشگر #همیارسلامت #همیاربازرگان #همیاربان






  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 20 دی 1399
  • تعداد بازدید: 722



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی