با حضور شهرداران و معاون عمرانی استاندار؛

جلسه شورای سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی برگزار شد

تاکیدمدیرعامل سازمان همیاری بر حمایت شهرداریها و برنامه محوری برای موفقیت در سال ۱۴۰۰

جلسه شورای سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی برگزار شد مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی بر لزوم تعامل و هم افزایی این نهاد و شهرداریهای استان در جهت تحقق هرچه بهتر نقش حمایتی و پشتیبانی این نهاد از مدیریت شهری استان تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی، شورای سازمان همیاری شهرداریهای استان با حضورسید کمال الدین میرجعفریان معاون عمرانی استاندار و رئیس هیات مدیره، دیگر اعضا و شهرداران شهرهای مختلف خراسان رضوی در محل سالن شهید سپهبد سلیمانی استانداری برگزار شد.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی در این جلسه ضمن قدردانی از همراهی های شهرداریها با این نهاد، عنوان کرد: قطعا هر توفیقی در سازمان همیاری نیازمند حمایت شهرداریها از این نهاد است.

محمد سنجری ادامه داد: امیدواریم در سال ۱۴۰۰ با تعامل، هم نوایی و همراهی با یکدیگر بتوانیم نقش حمایتی و پشتیبانی از حوزه شهری را به نحو مطلوب و موثری ایفا کنیم‌ و با کمک شهرداران برنامه های راهبردی که توسط هیات مدیره تعریف شده است را اجرایی کرده و شاهد موفقیت در حوزه های مختلف باشیم‌.

وی با بیان اینکه سازمان همیاری به عنوان یک بنگاه اقتصادی تابع چارچوبهای درآمد هزینه است، افزود: در سال ۹۹ شرایط اقتصادی سازمان متاثر از شرایط کشور و محدودیتهای شیوع کرونا بوده، چرا که عمده فعالیتهای شرکت چالیدره و موسسه توسعه گردشگری و برنامه های آموزشي و علمی موسسه آموزش با این وضعیت در بحث منابع با محدودیتهای اعتباری و رکودی که در حوزه های عمرانی مواجه شد، تحت تاثیر قرار گرفت‌.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی با اشاره به تحقق مطلوب بودجه و عملکرد خوب شرکت همیار سازه توس و موسسه صنعتی گوشت مشهد در سال ۹۹، بیان کرد: امیدواریم با برنامه ریزی های پیش رو این امکان فراهم شود تا شاهد رشد و موفقیت در مجموعه شرکتها و موسسات تابعه سازمان همیاری شهرداریها باشیم.

وی تصریح کرد: ما امین شهرداریهای استان هستیم چرا که این سازمان متعلق به آنها به عنوان صاحبان سهام این مجموعه است و همواره فعالیتی که در حوزه های مختلف انجام می شود منافعش به خود شهرداریها باز می گردد.

سنجری با تاکید بر اینکه بزرگترین سرمایه سازمان همیاری اعتماد شهرداران است، بیان کرد: قطعا با تحقق این امر و توجه شهرداریها به سازمان همیاری با نگاه عضویت در یک خانواده و استفاده از ظرفیتهای این نهاد در حوزه های مختلف بتوانیم در سال ۱۴۰۰ موفق و موثر عمل کنیم.

وی با ارائه گزارش از عملکرد بخش های مختلف این مجموعه و برنامه های راهبری شرکتها و موسسات تابعه، عنوان کرد: اولویت ما این است که سازمان همیاری باید به لحاظ کمی و کیفی با دیگر پیمانکاران شهرداریها متفاوت باشد و تلاش داریم در سال آینده با ارتقاء کیفیت، سرعت و دقت کافی به تعهداتمان عمل کنیم و رشد قابل توجه و چشمگیری در حوزه عملکردی داشته باشیم.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی با تاکید بر وجود برنامه برای تحقق پیشرفت در هر سازمانی، بیان داشت: در این راستا با کمکها و راهبردهای هیات مدیره، برنامه هایی را تدوین کرده ایم و قطعاً دراین مسیر قانون مداری، شفافیت مالی، اعتمادسازی و ارائه خدمات جدید به شهرداریها، استفاده از ظرفیت های سازمان در فعالیتهای تجاری، حرکت به سمت برنامه های خلاقانه، توسعه کارآفرینی، بهره وری سازمان و ... مورد تاکید و توجه قرار خواهد داشت./م.ا/۲۵۶8/

#barand_hamyar
#گروه_برندهای_همیار
#همیارماشین #همیارسازه #موتوریار #معین_کالا #همیارانرژی #همیاردانش #همیارسرمایه #همیارمحیط #همیارپست #همیاردیجیتال #همتامشهدگوشت #هشتیار #مشهدبیمه_همتا #همیارگردشگر #همیارسلامت #همیاربازرگان #همیاربان


  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 28 اسفند 1399
  • تعداد بازدید: 677



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی