در نشستی با مدیریت عالی حرم مطهر رضوی مطرح شد؛

تعامل سازمان همیاری با آستان قدس رضوی در جهت خدمات دهی به زائران و مجاوران

تعامل سازمان همیاری با آستان قدس رضوی در جهت خدمات دهی به زائران و مجاوران به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی، محمد سنجری در این نشست مشترک که ظهر امروز با همراهی سیدمحمداسماعیل فاطمی سرپرست معاونت بازرگانی و مهدی داروغه دبیر ستاد امروزه معروف و نهی از منکر سازمان در دفتر محمد مهدی برادران مدیرعالی حرم مطهر رضوی انجام شد به معرفی ظرفیت ها و پتانسیلهای بالقوه این نهاد در جهت ایجاد زمینه های همکاری با آستان قدس رضوی پرداخت.
وی بیان کرد: با توجه به گستردگی فعالیتها و زمینه های کاری در این آستان مقدس، این آمادگی را داریم تا با شناسایی ظرفیتهای همکاری، نیازها و مسائل مربوطه، همیار این مجموعه بزرگ باشیم.
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی، ادامه داد: توان تخصصی شرکتها و موسسات تابعه و بخش ستادی سازمان در حوزه های مختلف اقتصادی، بازرگانی، سرمایه گذاری، عمرانی، گردشگری، آموزشی، پژوهشی، تولیدی، تجاری و... به نوعی است که قادر هستیم علاوه بر انجام رسالتهای همیارانه سازمان در قبال شهرداریها، به دیگر نهادها، سازمانها و دستگاه های بخش خصوصی و دولتی نیز خدمات دهی و مشاوره های تخصصی خوبی را ارائه دهیم.
وی با تاکید بر برنامه ریزی صحیح و ایجاد سازوکارهای مدون برای یک همکاری موثر با آستان قدس رضوی، گفت؛ شرکتها، کارخانجات، موسسات و بخش‌های وابسته به مجموعه بزرگ هر یک پروژه های عمرانی، مقولات مربوط به زائزان به عنوان گردشگران مذهبی از اقصی نقاط جهان، نیازمندیهای مختلف به انواع کالا، تجهیزات، ماشین آلات و ... موضوعاتی است که مجموعه سازمان و بخش های تخصصی آن می تواند در تامین آنها به آستان قدس رضوی کمک کنند.
سنجری خاطرنشان کرد: خدمت به زائران و مجاوران ولی نعمتمان امام رضا (ع) افتخار بزرگی است که امیدواریم بتوانیم با همکاری های مشترک و استفاده از حداکثر توان سازمان در این حوزه اثرگذار و منشا خیر و سازندگی باشیم./م.ا/۲۶۲۹/


  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 9 اردیبهشت 1400
  • تعداد بازدید: 791



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی