در نشستی با مسئولان کشف رود عنوان شد؛

همکاری سازمان همیاری با شهرداری مشهد در اجرای مدیریت کشف رود

همکاری سازمان همیاری با شهرداری مشهد در اجرای  مدیریت کشف رود مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی از همکاری با شهرداری مشهد در تأمین تجهیزات، لوازم و خدمات مختلف عمرانی، فنی و ... لازم برای اجرای طرح مدیریت کشف رود خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی، محمد سنجری با همراهی سید محمد فاطمی سرپرست معاونت بازرگانی با عبدالله سلطان احمدی مدیر پروژه ساماندهی رودخانه کشف رود با اشاره به این مطلب، دیدار و گفتگو کرد.
وی در این جلسه به بررسی و احصاء ظرفیتهای همکاری سازمان همیاری در اجرای این پروژه ملی برگزار شد، افزود: تامین نیوجرسی، دیوارهای بتنی پیش ساخته و تابلوهای هشدار دهنده برای مسدودسازی حریم رودخانه و ... جهت نصب در مسیر رودخانه از جمله همکاری هایی موفق سازمان در این پروژه بوده است.
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی بااشاره به برنامه ریزیهای شهرداری مشهد در جهت جلوگیری از برداشت فاضلاب خام و جلوگیری از ریختن نخاله و زباله در کشف رود به منظور پیشگیری از معضلات زیست محیطی، ادامه داد: این آمادگی وجود دارد تا در راستای کمک و سرعت بخشیدن به اجرای ادامه این طرح ملی در حوزه های مختلف توسط واحدهای عمرانی، بازرگانی و ... سازمان برنامه ریزی های لازم صورت گیرد.
سنجری خاطرنشان کرد: با توجه امکانات و توانمندیهای اقتصادی، فنی و بازرگانی سازمان همیاری و همچنین شرکتها و موسسات تخصصی سازمان در حوزه های زیست محیطی، کشاورزی، عمرانی و ... این آمادگی را داریم تا در دیگر مباحث حوزه مدیریت کشف رود نیز با شهرداری مشهد همکاری داشته باشیم.
گفتنی است، کشف‌رود رودخانه ای کهن و تاریخی که با مشکلات زیست محیطی چون تبدیل شدن به مسیر فاضلاب مواجه است و امروز با تلاش های مدیریت شهری مشهد ۲۸ کیلومتر آن ساماندهی شده و این روند به عنوان یک پروژه ملی ادامه دارد./م.ا/2630/

#barand_hamyar

#گروه_برندهای_همیار
#همیارماشین #همیارسازه #موتوریار #معین_کالا #همیارانرژی #همیاردانش #همیارسرمایه #همیارمحیط #همیارپست #همیاردیجیتال #همتامشهدگوشت #هشتیار #مشهدبیمه_همتا #همیارگردشگر #همیارسلامت #همیاربازرگان #همیاربان






  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 11 اردیبهشت 1400
  • تعداد بازدید: 734



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی