در نشست مشترک مدیران عامل دو مجموعه عنوان شد؛

همکاری سازمان همیاری و مجتمع معادن سنگان در حوزه های مختلف

ضرورت ورود سازمان همیاری خراسان رضوی به حوزه صنعت برای توامندسازی شهرداریها

همکاری سازمان همیاری و مجتمع معادن سنگان در حوزه های مختلف مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی در نشستی با مدیرعامل مجتمع معادن سنگان بر آمادگی برای همکاری با این مجموعه در حوزه های مختلف تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی، محمد سنجری در جلسه ای مشترک با حسن جعفری مدیرعامل مجتمع معادن سنگان دیدار و در خصوص مسائل گوناگون گفتگو کرد.
وی در این جلسه با اشاره به ظرفیتهای سازمان همیاری در حوزه های مختلف، عنوان کرد: با توجه به گستردگی موضوعات و فعالیتهای سازمان، شرکتها و موسسات تابعه سازمان و مجتمع معادن سنگان، این آمادگی را داریم تا در حوزه های ممکن همکاری های سازنده ای را داشته باشیم.
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی ادامه داد: توانمندیهای تخصصی معاونت بازرگانی و سرمایه گذاری، واحد های ماشین آلات، عمرانی، آموزشی، پژوهشی، حمل و نقل، بیمه، گردشگری، زیست محیطی و ... از جمله ظرفیتهای های که می تواند در حوزهای محتلف به کمک مجتمع معادن سنگان بیاید.
وی با اشاره به مسائل شهرک حمل و نقل خواف و درخواست همکاری از مجتمع معادن سنگان در تکمیل این پروژه، عنوان کرد: این شهرک با هدف تجمیع و ساماندهی شرکت های حمل و نقلی پراکنده شهرستان در دستور کار سازمان قرار گرفت تا بستر مناسبی برای ارائه خدمات مطلوب حوزه حمل و نقل به ویژه به معادن این منطقه فراهم شود، لذا با کمک مجتمع معادن سنگان میتوانیم به تکمیل و تسریع در بهره برداری از این پروژه امیدواریم باشیم.

رئیس اسبق هیات مدیره سازمان همیاری استان:
ضرورت ورود سازمان همیاری خراسان رضوی به حوزه صنعت برای توامندسازی شهرداریها


مدیرعامل مجتمع معادن سنگان نیز در این نشست با تاکید بر آمادگی برای همکاری در خصوص تسریع و به سرانجام رساندن پروژه شهرک حمل و نقل خواف، بیان کرد: فضای خوبی برای فعالیت در سازمان همیاری شهرداریهای استان وجود دارند، تنها راهکار برای اینکه این سازمان بتواند روی پای خود بیاستد ورود به حوزه صنعت است.
حسن جعفری حوزه صنایع معدنی را فرصتی مناسب برای توانمندسازی سازمان درحوزه کسب درآمدهای پایدار عنوان کرد و ادامه داد: با توجه به اساس نامه سازمان همیاری می تواند در تعداد زیادی از حوزه های کاری ورود پیدا کند،
وی تصریح کرد: سازمان همیاری اگر بتواند در حوزه معادن حضور پیدا کند؛ عملا میتواند با کسب منابع مالی مناسب به شهرداری های کم برخوداردر حوزه مدیریت شهری کمک کند، در واقع فضا برای کار کردن این نهاد در این حوزه مهیا است.
مدیرعامل مجتمع معادن سنگان با اشاره به نیازمندیها و فعالیتهای مختلف این نهاد، بیان کرد: تامین انواع تجهیزات، ماشین آلات و خودرو های سبک و سنگین، نیازهای عمومی مجموعه و حدود 14 هزار نفر کارگر فعال در بخش معدنی، فعالیتهای علمی پژوهشی در حوزه زیست محیطی و ... ظرفیتهایی هستند که می توان از پتانسیل های سازمان همیاری و شرکتهای و موسسات تابعه آن استفاده کرد.
حسن جعفری ادامه داد: بر این اساس باید با برگزاری جلسات تخصصی ، نیازها، مسائل و موضوعات مختلف شناسایی شود تا بتوانیم از ظرفیت های سازمان همیاری در جهت اجرا و عملیاتی کردن هریک استفاده مناسب و موثری را داشته باشیم./م.ا/2639/

#barand_hamyar

#گروه_برندهای_همیار
#همیارماشین #همیارسازه #موتوریار #معین_کالا #همیارانرژی #همیاردانش #همیارسرمایه #همیارمحیط #همیارپست #همیاردیجیتال #همتامشهدگوشت #هشتیار #مشهدبیمه_همتا #همیارگردشگر #همیارسلامت #همیاربازرگان #همیاربان








  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 13 اردیبهشت 1400
  • تعداد بازدید: 657



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی