در دیدار مدیرعامل سازمان با معاون شهرسازی شهرداری مشهد تاکیدشد؛

سازمان همیاری بازوی عملیاتی و اجرایی قوی برای کمک به حوزه شهرسازی مشهد

 سازمان همیاری بازوی عملیاتی و اجرایی قوی برای کمک به حوزه شهرسازی مشهد مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی در دیدار با معاون شهرسازی و معماری شهرداری مشهد بر نقش سازمان همیاری به عنوان بازوی عملیایی و اجرایی قوی برای مدیریت شهری تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهردایهای خراسان رضوی، محمد سنجری ظهر امروز با همراهی سلطان خواه معاون سرمایه گذاری و تعدادی از مدیران حوزه املاک سازمان با محمدرضا حسین‌نژاد معاون شهرسازی و معماری شهرداری مشهد دیدار و در خصوص مسائل و موضوعات این حوزه بحث و تبادل نظر کردند.
وی با اشاره به نقش سازمان همیاری در حوزه مدیریت شهری به ویژه کمک به حوزه شهرسازی این کلان شهر مذهبی عنوان کرد: همواره تلاش شده است به عنوان بازوی اجرایی و عملیاتی قدرتمند در حوزه مدیریت شهری و شهرسازی با شهرداریها به ویژه شهرداری مشهد همکاری کنیم.
سنجری به تاکیدات هیات مدیره سازمان همیاری در جهت مولدسازی املاک و دارایی ها سازمان در شرایط دشوار کمبود نقدینگی اشاره کرد و افزود: این مشارکت ها در حوزه های گوناگون از جمله تامین نیازهای مدیریت شهری به تجهیزات و کالاها و ماشین آلات، امور عمرانی و ... بوده و در ادوار مختلف به صورت غیر نقد انجام می شده که تلاش داریم در راستای مولد سازی آنها گام های موثری برداریم.
وی ضمن درخواست همکاری از شهرداری مشهد در این حوزه عنوان کرد: قطعا با استفاده از ظرفیت های تخصصی، کارشناسی و مشاوره ای و همراهی شهرداری می توان در جهت رفع موانع و حل مشکلاتی که در این حوزه با آن مواجه هستیم موثر عمل کنیم.
محمدرضا حسین‌نژاد معاون شهرسازی و معماری شهرداری مشهد نیز در این جلسه با اشاره به اقدامات و فعالیتهای سازنده سازمان همیاری در حوزه مدیریت شهری این کلان شهر، عنوان کرد: با توجه به نقش این سازمان در کمک به مدیریت شهری مانیز در حوزه های ممکن و همچنین در جهت رفع موانع و مشکلات همکاری های لازم را در حد توان انجام خواهیم داد./م.ا/2758/

#barand_hamyar
#گروه_برندهای_همیار
#همیارماشین #همیارسازه #موتوریار #معین_کالا #همیارانرژی #همیاردانش #همیارسرمایه #همیارمحیط #همیارپست #همیاردیجیتال #همتامشهدگوشت #هشتیار #مشهدبیمه_همتا #همیارگردشگر #همیارسلامت #همیاربازرگان #همیاربان










  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 26 تیر 1400
  • تعداد بازدید: 462



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی