در شورای مدیران شرکتها و موسسات تابعه سازمان همیاری تاکید شد؛

ضرورت توجه به آموزش و افزایش اطلاعات برای تحقق اهداف سازمان در تمامی حوزه ها

  ضرورت توجه به آموزش و افزایش اطلاعات برای تحقق اهداف سازمان در تمامی حوزه ها مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی در جلسه شورای مدیران شرکت ها و موسسات تابعه این نهاد بر لزوم توجه به مقوله آموزش در تمامی حوزه ها به ویژه مباحث حقوقی و قراردادها در واحدهای تابعه سازمان تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی، جلسه شورای هم اندیشی مدیران شرکتها و موسسات تابعع سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی که ظهر امروز به میزبانی موسسه توسعه گردشگری سازمان همیاری در محل سال جلسات موزه بزرگ خراسان واقع بوستان کوهسنگی برگزار شد.

در این جلسه که مدیرعامل، معاونان، برخی مدیران و مدیران عامل شرکتها و موسسات تابعه سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی شرکت داشتند، هریک ضمن ارائه گزارش عملکرد 3 ماه مجموعه خود در حوزه های عمرانی، آموزشی، پژوهشی، بیمه ای، حمل نقل، سوخت، گردشگری و ...، به بیان مشکلات، چالش ها، موانع و ضرورتهای مورد نیاز برای انجام مطلوب فعالیتها و تحقق برنامه های پیش روی سال 1400 پرداختند.

محمد سنجری در این جلسه ضمن تسلیت به مناسب فرارسیدن شهادت امام محمد باقر(ع)گفت: باید برای رشد و توسعه فعالیتهای سازمان در مسیر تحقق برنامه ها و عملیاتی شدن مطلوب منشورکاری و بودجه هریک از مجموعه ها تلاش کنیم بر این اساس شناسایی، چالشها، موانع و رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت از اهمیت بسزایی برخوردار است.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی با تاکید بر لزوم توجه به آموزش در تمام ی حوزه ها برای تحقق اهداف و برنامه های سازمان افزود: شناسایی نکات کلیدی مورد چالش در حوزه های مختلف و تلاش برای رفع آنها با استفاده از آموزش به ویژه افزایش اطلاعات مدیران و کارکنان در حوزه های دارای اهمیت حقوقی و امور قرارداد ها، موضوعی است که باید مورد توجه همه مدیران عامل شرکتها و موسسات قرار گیرد.

وی به استفاده از خرد جمعی و مشورت گرفتن و تشویق کارکنان به این امر تاکید و عنوان کرد: بسیاری از مشکلا ت فکر، ایده و اندیشه حل می شود، لذا با اجرای نطام پیشنهادات در شرکتها و موسسات و توجه به این مهم می توان شاهد موفقیتهای روزافزون در حوزه های مختلف باشیم.

سنجری با اشاره به تدوین 12 نظام نامه مختلف در سازمان همیاری و ابلاغ آنها به شرکتها و موسسات تابعه افزود: این نظام نامه ها در جهت تحقق روزافزون سلامت اداری تدوین و ابلاغ شده است و تلاش برای اجرای آنها موجب رشد و پویایی سازمان و واحدهای تابعه آن خواهد شد.

وی به لزوم توجه به استفاده از تخصصهای موجود در واحدهای درون مجموعه سازمان و واحدهای تابعه اشاره و بیان کرد: اجرای طرح طبقه بندی مشاغل، مسائل حقوقی، توجه به شفافیت و قانون مداری و ... موضوعاتی است که باید واحدهای مختلف برای تحقق آنها تلاش کنند چرا که قطعا با همکاری و هم افزایی، تحقق توسعه و رشد مورد انتظار در شرکتها و موسسات و بخش ستادی سازمان دور از تصور نخواهد بود./م.ا/2761/


#barand_hamyar

#گروه_برندهای_همیار

#همیارماشین #همیارسازه #موتوریار #معین_کالا #همیارانرژی #همیاردانش #همیارسرمایه #همیارمحیط #همیارپست #همیاردیجیتال #همتامشهدگوشت #هشتیار #مشهدبیمه_همتا #همیارگردشگر #همیارسلامت #همیاربازرگان #همیاربان










  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 27 تیر 1400
  • تعداد بازدید: 554



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی