در دیدار مدیرعامل سازمان همیاری و رئیس کمیسیون خدمات شهری شورا مطرح شد؛

استفاده از ظرفیت سازمان همیاری در حوزه خدمات شهری مشهد

استفاده از ظرفیت سازمان همیاری در حوزه خدمات شهری مشهد مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی با رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر مشهد دیدار و در خصوص ظرفیتهای سازمان در این حوزه بحث و تبادل نظر کرد.
به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی، محمد سنجری صبح امروز با همراهی معاونان اداری مالی، بازرگانی و سرمایه گذاری و سرپرستان حراست و شرکت همیاران شمال شرق سازمان همیاری با حسن کریمدادی رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست دوره ششم شورای اسلامی شهر مشهد دیدار و در خصوص ظرفیتها و زمینه های استفاده از توان سازمان در حوزه خدمات شهری در این کلانشهری مذهبی گفتگو کردند.
وی در این دیدار با اشاره به وظایف و رسالتهای سازمان همیاری،گفت: این مجموعه به عنوان یک نهاد عمومی غیردولتی رسالت پشتیبانی و حمایت از 81 شهرداری استان را به عنوان سهام داران خود برعهده دارد و هرگونه انتفاع از فعالیتهای اقتصادی در سازمان در پایان سال مالی به چرخه منابع شهرداریها باز می‌گردد.
مدیرعامل عامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی با تشریح وظایف شرکتها و موسسات تابعه این نهاد ادامه داد: سازمان همیاری با برخورداری از پتانسیلهای واحدهای تخصصی خود در حوزه های بازرگانی، سرمایه گذاری، عمرانی، گردشگری، تامین نیرو، انرژی، سوخت،آموزشی، پژوهشی، زیست محیطی و ... آمادگی دارد تا در بخش های مختلف به ویژه پروژه های نیمه تمام که برای شهروندان حیاتی است همچنین تامین نیازمندیهای حوزه شهری و ... در خدمت مدیریت شهری و همسو و کمک حال مسوولان برنامه ریز و تصمیم ساز شهرهای استان به ویژه کلان شهر مشهد باشد.
رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر مشهد نیز در این دیدار با بیان اینکه اعتقاد داریم سازمان همیاری کمک حال شهرداری هاست، گفت: این نهاد با توجه به شرایط و توانمندی های ویژه و ظرفیتهای خوبی که در اختیار دارد قرار است به سرعت بخشیدن به پروژه های حوزه شهری کمک کند.
حسن کریمدادی با بیان اینکه تاکید ما بر اداره شهر با ارزانترین و کمترین منابع و دارا بودن توجیه اقتصادی است، افزود: سازمان همیاری با ظرفیتهای اقتصادی خوبی که دارد میتواند در تامین بخشی از منابع مالی پروژه های شهری هم کمک کنند. وی تصریح کرد: این آمادگی را داریم تا در حوزه برنامه های کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست در شهر مشهد از توانمندیهای این نهاد نیز در کنار بخش خصوصی استفاده کنیم چرا که سازمان همیاری بازوی شهرداری و عضویی از خانواده مدیریت شهری است./م.ا/2804/







  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 23 مرداد 1400
  • تعداد بازدید: 437



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی