در نشست مشترک مسئولان سازمان همیاری و تعدادی از مدیران حوزه تعاون استان؛

ظرفیتهای همکاری سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی و بخش تعاون بررسی شد

ظرفیتهای همکاری سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی و بخش تعاون بررسی شد در جلسه مشترک مدیرعامل و معاون سازمان همیاری شهردایهای خراسان رضوی، مسوولان دو مجموعه گردشگری وابسته به این سازمان با رئیس اتاق تعاون و مدیرعامل شرکت تعاونی فنی مهندسی ایران خودرو خراسان بر استفاده از ظرفیتهای دوجانبه در جهت همکاری های مشترک در حوزه های مختلف به ویژه گردشگری و تفریحی تاکید شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی، محمد سنجری در نشستی تخصصی با حضور سیدمحمد اسماعیل فاطمی معاون بازرگانی، حمید رحیمیان مدیر شرکت نمونه گردشگری چالیدره، رضا ابراهیم نیا مدیر موسسه توسعه گردشگری و اسماعیل آذری رئیس اتاق تعاون استان و پروانه مدیرعامل شرکت تعاونی فنی مهندسی ایران خودرو خراسان که ظهر امروز در محل مجموعه تفریحی گردشگری چالیدره برگزار شد در خصوص ظرفیتهای و زمینه های مختلف برای انجام همکاری های مشترک بحث تبادل نظر کرد.
وی در این نشست با اشاره به ظرفیتهای مختلف سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی و شرکتها و موسسات تابعه، عنوان کرد: قطعاً با افزایش تعاملات و برگزاری جلسات تخصصی و کارشناسی ضمن شناسایی خدمات و زمینه های مشترک، میتوان به کسب منافع اقتصادی برای سازمان همیاری وبخش تعاون امیدوار بود.
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی پتانسیل های گردشگری مجموعه چالیدره را ظرفیت خوبی برای استفاده خانواده بخش تعاون استان عنوان کرد و ادامه داد: می توان در قالب تفاهم نامه ها و بسته های خدماتی فرصتی را برای استفاده جمعیت قابل توجه کارکنان و اعضای خانواده پرسنل شاغل در ایران خودرو و دست اندرکاران بخش تعاون از ظرفیتهای تفریحی، خدماتی و گردشگری تفرجگاه چالیدره و موسسه توسعه گردشگری سازمان فراهم کنیم.
وی به پتانسیلهای سرمایه گذاری این مجموعه اشاره و بیان کرد: این آمادگی وجود دارد تا در حوزه ایجاد واحدهای اقامتی برای دست اندرکاران زیر مجموعه اتاق تعاون و همچنین ایران خودرو در قالب مشارکت همکاری کنیم.
اسماعیل آذری رئیس اتاق تعاون استان خراسان رضوی نیز در این جلسه ظرفیتهای سازمان همیاری به ویژه در حوزه گردشگری را مطلوب عنوان کرد و ضمن استقبال از تعامل هرچه بیشتر در این حوزه ها بر لزوم بررسی های کارشناسی در جهت تدوین همکاریهای سازنده تاکید کرد.
پروانه مدیرعامل شرکت تعاونی فنی مهندسی ایران خودرو خراسان نیز در این جلسه گفت: ما نیز یک مجموعه فعال در حوزه کار و ضنعت هستیم که کارکنان و تلاش گران این بخش نیاز به آرامش و استفاده از پتانسیلهای گردشگری برای ایجاد شادابی و نشاط در خانواده های خود دارند.
وی با اشاره به لزوم بررسی نیازهای کارکنان واحدهای زیر مجموعه این شرکت تعاونی افزود: می توان در قالب تورهای گردشگری آخر هفته و طرحهای گرشگری دیگر از ظرفیت خوب این مجموعه زیبای تفریحی در جهت ایجاد شادابی کارکنان و پرسنل زیر مجموعه های شرکت بهره برد.
پروانه در خصوص ظرفیتهای این مجموعه شرکت تعاونی فی مهندسی ایران خودرو خراسان ادامه داد: با توجه به توان این مجموعه در حوزه تامین قطعات ولوازم یدکی و همچنین خدمات خودرویی و ... این آمادگی را داریم تا بررسی تخصصی در راستای تامین نیازهای شهرداری های استان به این گونه خدمات با حوزه بازرگانی سازمان همیاری مشارکت و همکاری کنیم.
گفتنی است، در پایان این جلسه رئیس اتاق تعاون و مدیرعامل شرکت تعاونی فنی مهندسی ایران خودرو خراسان به اتفاق مسئولان سازمان همیاری از ظرفیتهای مختلف مجموعه چالیدره از جمله تفریحات سطح آب، واحدهای پذیرایی، اقامتی و ... دیدن کردند./م.ا/2851/


  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 23 شهریور 1400
  • تعداد بازدید: 468



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی