در بازدید از یک واحد تولید روانساز و روغن تاکید شد:

حمایت سازمان همیاری از تولیدکنندگان بومی در جهت تامین مطلوب نیازهای شهرداریهای خراسان رضوی

حمایت سازمان همیاری از تولیدکنندگان بومی در جهت تامین مطلوب نیازهای شهرداریهای خراسان رضوی مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی در بازدید از شرکت زنیط بر آمادگی این نهاد برای بهره گیری از ظرفیتها و حمایت از واحدهای تولیدی بومی استان در تامین نیازهای شهرداریهای استان تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان خمیاری شهرداری های خراسان رضوی، محمد سنجری با همراهی، سیدمحمد اسماعیل فاطمی معاون بازرگانی و ابوالقاسم جوان مدیر ماشین آلات سازمان همیاری، شیرزور رییس اداره محیط زیست و لطیفی معاون سازمان اتوبوس رانی شهرداری مشهد از بخش های مختلف شرکت زنيط توليد کننده انواع روغن موتور، دنده، گريس، انواع روغن های صنعتی، حلالها، ضد يخ هيدرو کربن های سبک و سنگين، مکمل قير و گوگاس بازدید کرد.
وی در این بازدید ضمن معرفی ظرفیتها به رسالتهای سازمان همیاری شهرداری ها اشاره و عنوان کرد: به عنوان یک نهاد عمومی غیر دولتی و همیار شهرداریها هر کجا که نیاز به خرید اقلام، تجهیزات، کالاها و ... در حوزه شهری وجود دارد به عنوان مشاور و تامین کننده در کنار مدیریت شهری استان هستیم.
مدیر عامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی، ادامه داد: با توجه به رسالتی که در حوزه بازرگانی و تامین کنندگی نیازهای مدیریت شهری برعهده سازمان قرار گرفته است، اکثر نیازها و اقلام مربوط به حوزه نقلیه و ماشین آلات سازمانهای اتوبوس رانی، عمران، قطار شهری شهرداری مشهد و به طور کلی شهرداریهای استان را تامین می کنیم.
وی تصریح کرد: نگاه ما در سطح استان توجه و حمایت از واحدهای تولیدی بومی استان است و به عنوان یک تامین کننده الویت ما استفاده از ظرفیتهای تولید داخل استان در هرکجا که شرکتهای بومی از نظر رقابتی با دیگر تولیدکنندگان بتوانند کمک کنند، خواهد بود.
سنجری با تاکید بر انجام همکاری مشارکتی در صورت وجود ظرفیتهای ممکن و بررسی و شناسایی زمینه های لازم، بیان داشت: این آمادگی وجود دارد تا با بهره گیری از توان تخصصی سازمان در راستای کمک به شهرداریها فعالیتهای مشترکی مختلفی را در بسیاری از حوزه ها برنامه ریزی و اجرایی کنیم./م.ا/۲۸۵۵/


  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 25 شهریور 1400
  • تعداد بازدید: 447



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی