در نشستی با حضور نماینده مردم کاشمر:

ظرفیتهای مشارکت سازمان همیاری در توسعه و آبادانی شهرهای دیار ترشیز بررسی شد

ظرفیتهای مشارکت سازمان همیاری در توسعه و آبادانی شهرهای دیار ترشیز بررسی شد در نشستی با حضور مسوولان سازمان همیاری، رئیس مجمع نمایندگان استان و جمعی از مسئولان ریوش، مشکلات و نیازها و ظرفیتهای همکاری سازمان در جهت حمایت و توامندسازی مدیریت شهری این منطقه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی، این نشست با حضور محمد سنجری مدیرعامل، جعفر سلیمانی عضو هیات مدیره و معاونان سازمان همیاری همچنین حجه اسلام  جواد نیک بین  نماینده مردم شهرستان کاشمر و رییس شورا و شهردار ریوش برگزار شد.
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی در این جلسه ضمن معرفی ظرفیتهای این نهاد در حوزه های اقتصادی، بازرگانی، عمرانی، آموزشی، پژوهشی، گردشگری، معدن، بیمه، حمل و نقل، پسماند و محیط زیست و ... عنوان کرد: شفافیت و اعتماد سازی برای شهرداران به عنوان سهامداران در اولویت مدیریت جدید سازمان قرار دارد بر این اساس امیدواریم بتوانیم با ارائه مشاوره و انواع خدمات در خدمت شهرداریهای منطقه کاشمر باشیم.
وی با اشاره به تلاش های سازمان همیاری برای کمک به تداوم اجرای پروژه ها و فعالیتهای شهرداری ها در شرایط فعلی که با تغییرات شورا و مدیریت شهرها همراه هستیم، ادامه داد: آمادگی داریم به هرشکل ممکن در خدمت شهرداریهای حوزه کاشمر باشیم خصوصا شهرهای کمتر توسعه یافته که علی رغم الزام برای انجام کلیه خدمات به شهروندان و شهرها توان مالی و ساختاری کافی را ندارند.
سنجری تصریح کرد: زمانی می توانیم کار کنیم و موثر باشیم که ارتباط دوطرفه باشد، چرا که سازمان هیچ گونه و اعتباری ندارد و قالب تعاملات و ظرفیتهای اقتصادی که از کار و همکاری مشترک فراهم می شود می تواند در خدمت شهرداریها باشد.
در ادامه این جلسه ناصحی مقدم رییس شورای اسلامی و امین شهردار ریوش به ارائه توضیحاتی در خصوص ظرفیتهای این شهر دارای طبیعت زیبا و مطبوع پرداخته و خواستار همکاری سازمان همیاری در تامین نیازهای این شهر به قیر، تکمیل جایگاه سی ان جی، برورزسانی ماشین آلات، نرم افزارهای اداری، تجهیزات امدادنجات، شن شویی و ... شدند.
حجه الاسلام نیک بین نماینده مردم شهرستانهای کاشمر، کوهسرخ، خلیل آباد و بردسکن و رئیس مجمه نمایندگان استان نیز در این جلسه ظرفیتهای سازمان همیاری شهردایهای خراسان رضوی را با ورود به حوزه های مختلف تخصصی شهرداریها موثر و قابل تقدیر عنوان کرد و افزود: ما نیز در مجمع نمایندگان استان آمادگی لازم برای همکاری و انجام پشتیبانی از این نهاد در جهت حمایت حداکثری از شهرداریها به ویژه شهرهای کوچک و کم برخوردار را داریم.
وی با اشاره به جاذبه های طبیعی و گردشگری و وجود بستر گیاهان دارویی در شهر ریوش بر همکاری سازمان همیاری و استفاده از ظرفیتهای بخش خصوصی برای تقویت این پتانسیلها در جهت ایجاد درآمدهای پایدار و بهره مندی مطلوب مردم این شهر تاکید کرد./م.ا/۲۸۵۶/


  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 25 شهریور 1400
  • تعداد بازدید: 446



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی