در دیدار مدیران عامل شرکت همیاران شمال شرق و سازمان ساماندهی مشاغل مشهد تاکید شد:

مشارکت سازمان همیاری و ساماندهی مشاغل مشهد در طرح های اقتصادی و درآمدزای اقتصادی

مشارکت سازمان همیاری و ساماندهی مشاغل مشهد در طرح های اقتصادی و درآمدزای اقتصادی  در نشست مشترک مسئولان شرکت همیاران شمال شرق سازمان همیاری و سازمان مدیریت مشاغل و محصولات کشاورزی شهرداری مشهد بر همکاری‌های سازنده اقتصادی و سرمایه گذاری در حوزه های مختلف تاکید شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی، احمد عبدالله زاده باهمراهی مهدی جلائیان معاون مالی و اداری و سیدمجتبی عبدرحیمی مدیر حراست همیاران شمال شرق در نشستی با مسعود رضوی مدیرعامل و معاون مالی و مدیران سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری مشهد در خصوص همکاری های مشترک بین دو سازمان بحث و تبادل نظر کردند.

وی در این دیدار با اشاره به ظرفیت‌های شرکت همیاران شمال شرق یکی از واحدهای وابسته به سازمان همیاری شهرداری خراسان رضوی افزود:
این شرکت با برخورداری از ۴۳ نفر نیروی انسانی متخصص، فعالیتهای خود را در زمینه های مختلف از جمله تأمین نیرو بازرگانی، حمل و نقل، کارگزاری و ... همگام با رسالتهای تعریف شده از سوی سازمان همیاری در جهت حمایت و پشتیبانی و توانمندسازی حوره مدیریت شهری برنامه ریزی و اجرا میکند.

مدیرعامل شرکت همیاران شمال شرق ادامه داد: عمده ترین فعالیت مجموعه همیاران شمال شرق، ارائه خدمات در زمینه تامین نیرو به شهرداری ها، مناطق، سازمان ها و شرکتهای وابسته به حوزه مدیریت شهری می باشد که تاکنون طی قرارداد های مختلفی بیش از ۴۹۰۰ نفر نیروی انسانی مورد نیاز برای اشتغال در بخشهای مختلف وابسته به شهرداری مشهد تامین کرده است.
وی با اشاره به آمادگی این شرکت برای همکاری با سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد در حوزه های مختلف، گفت: معتقدیم که ظرفیت‌های فراوانی برای انجام کارهای مشترک و تولید اشتغال وجود دارد بنابراین این آمادگی را داریم تا به عنوان مجموعه ای توانمند و حمایتگر در کنار این سازمان و دیگر بخشهای تابعه شهرداری مشهد بوده و همکاری های مشترکی را به صورت پایلوت در چند حوزه از جمله ایجاد بازار مرکزی، میدان میوه و تره بار و... در مناطق مختلف شهری انجام دهیم.

وی ویژگی های بخش تامین نیروی شرکت همیاران شمال شرق در حوزه ساماندهی و پرداخت حق و حقوق نیروی انسانی مطلوب عنوان و خاطر نشان کرد: از آنجا که یکی از مجموعه‌های وابسته به سازمان همیاری هستیم و سهام این نهاد متعلق به تمامی شهرداری های استان می باشد، عایدات و منافع کسب شده، از فعالیت های شرکت بدون هیچ نفع شخصی به چرخه مالی و اقتصادی شهرداری ها باز می گردد، لذا امیدواریم با افزایش تعاملات و بررسی‌های کارشناسی علاوه بر تامین نیرو در دیگر بخش ها نیز همکاری سازمان میادین ورود پیدا کرده و علاوه بر منافع مالی و درآمدزایی برای حوزه مدیریت شهری در جهت تقویت و توسعه خدمات دهی های شهرداریها به شهروندان نیز موثر تر عمل کنیم.
مسعود رضوی مدیرعامل سازمان مدیریت مشاغل شهری و محصولات کشاورزی شهرداری مشهد نیز در این جلسه گفت: یکی از سازمان هایی هستیم که در صف اول مواجهه با مردم قرار گرفته و شاید بیشترین مراجعات عمومی را در حوزه بازارها، فروشگاه ها، ساماندهی مشاغل، امور خدماتی و مراودات مالی در این مجموعه شاهد هستیم.
وی افزود: این مجموعه به عنوان یکی از سازمانهای تابعه شهرداری مشهد ماموریتهای سه سازمان مستقل مختلف را در دیگر استانها برعهده دارد و این گستردگی و تنوع در خدمات و فعالتیها موضوع مهمی است که طیف مخاطبان و فعالیتهای شرکت را متنوع کرده و به نوعی با معیشت و مسائل اقتصادی مردم ارتباط پیدا میکند.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری های خراسان رضوی، ادامه داد: براین اساس نیاز به عوامل و کارگزارانی به عنوان اهرم اجرایی و همکار ما ضرورت دارد، لذا از کلیه پیشنهاد دهندگان چه در بخش خصوصی، دولتی و... استفاده خواهیم کرد.
وی به ظرفیت های مشارکتی شرکت همیاران شمال شرق و سازمان همیاری شهرداریهای استان با سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد اشاره و بیان کرد: همکاری های مشارکتی ما می تواند در حوزه احداث مجتمع های صنعتی، کارگاهی، کسب و کار، مشاغل مزاحم، استفاده از فضاهای شهری برای ایجاد کسب و کارهای موقتی در پارکها، زیر پلها و مکانهای که دیده نشده و یا به آن نپرداخته ایم باشد تا با سرمایه گذاری در این بخشها و ایجاد اشتغال بسیاری از معضلات را کم کنیم.
رضوی اضافه کرد: ساماندهی و نوسازی کیوسک های مطبوعاتی، ایجاد جاذبه های گردشگری، بوم گردی و ... در زیست پارک، بازارگل، پارک پرندگان و سایر فضاهای سرمایه گذاری شهر مشهد از جمله موضوعاتی است که برای انجام آنها از توان کارگزاران و پیمانکارانی چون شرکت همیاران استقبال میکنیم چرا که این همکاریها از بار مسوولیتی ما کاسته و نتایج خوبی را برای شهر و شهروندان حاصل خواهد کرد./م.ا/2859/


  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 28 شهریور 1400
  • تعداد بازدید: 582



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی