در دیدار مدیرعامل سازمان با مسئولان شهری چاپشلو تاکید شد:

لزوم افزایش تعاملات سازمان همیاری و شهرداریها در دور جدید شوراها

لزوم افزایش تعاملات سازمان همیاری و شهرداریها در دور جدید شوراها در دیدار با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر چاپشلو با مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی بر لزوم افزایش مراودات و تعاملات بین شهرداریها با سازمان همیاری با توجه به تغییرات مدیریتی و فعالیت شوراهای اسلامی جدید تاکید شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان‌رضوی، محمد سنجری با همراهی سید محمد اسماعیل فاطمی معاون بازرگانی و طهرانی، مدیر هماهنگی امور شهرداریهای استان در نشستی مشترک با اصغر ولی خانی شهردار و اعضای شورای اسلامی چاپشلو دیدار و در خصوص ظرفیتها، پتانسیلها و سازوکارهای همکاری و حمایت از این شهرداری در جهت تامین نیازها و رفع موانع و مشکلات حوزه مدیریت شهری در این شهر بحث و تبادل نظر کردند.
وی در این نشست با اشاره به رویکرد جدید سازمان همیاری در جهت افزایش تعاملات دوسویه با شهرداریها، گفت: سازمان همیاری به عنوان پشتیبان و حمایتگر شهرداریهای استان، رسالت هایی را در جهت توسعه و رشد آبادانی شهرها برعهده دارد لذا تلاش داریم با افزایش تعاملات با شهرداریها به ارتقاء مدیریت شهری در استان کمک کنیم.
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی ادامه داد: هدف ما به عنوان عضوی از خانواده مدیریت شهری همراهی و همیاری با مدیران و مسئولان شهرها و مرتفع ساختن حداکثری مشکلات و مسائل شهرداریها در جهت رشد و آبادانی هرچه بیشتر شهرها و به تبع آن توسعه مطلوب استان در حوزه های مختلف به ویژه مباحث مرتبط با مدیریت شهری است.
وی عنوان کرد: توانمندیهای گوناگونی در سازمان همیاری در حوزه های تخصصی و خدماتی از جمله ظرفیتهای اقتصادی، بازرگانی، گردشگری، آموزشی، پژوهشی، بیمه، توانمندیهای زیست محیطی و ... وجود دارد که می توان در سایه افزایش تعاملات ازاین پتانسیلها برای کمک به شهرداریها در زمینه های مختلف استفاده کرد.
سنجری با اشاره به همکاری های مشترک و افزایش سقف مرداوات با این شهرداری چاپشلو خاطر نشان کرد: امیدواریم با همراهی شهرداری های شهرستان درگز نوید بخش اقدام نو و جذب سرمایه در جهت رونق اقتصادی شهرستان های منطقه و مردم باشیم و در بخش های مختلف شاهد بهره مندی شهرداریها و شهروندان محترم از ظرفیتهای ایجاد شده، باشیم./م.ا/2858/


  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 29 شهریور 1400
  • تعداد بازدید: 486



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی