به میزبانی پایگاه بسیج سازمان همیاری شهرداریها؛

صبحگاه مشترک پایگاه های بسیج ادارات خراسان رضوی برگزار شد

صبحگاه مشترک پایگاه های بسیج ادارات خراسان رضوی برگزار شد در مراسمی به میزبانی پایگاه بسیج شهید شوشتری سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی صبحگاه مشترک بسیجیان پایگاه های ادارات استان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی، این مراسم صبح امروز به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و با تلاش و آماده سازی بسیجیان پایگاه بسیج شهید شوشتری سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی برگزار شد.
محمد سنجری مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی در این مراسم ضمن خوش آمدگویی و تبریک هفته دفاع مقدس و تسلیت فرارسیدن اربعین حسینی، عنوان کرد: سلام و درود می فرستیم به روح بلند قافله سالار ایستادگی و مقاومت در این سرزمین امام راحل رضوان الله علیه که همچنان از روح بلند او از خط و راه او درس می آموزیم و بی تردید مسیری که او برای ما مشخص کرد، مسیر تعالی و سعدات برای جامعه بزرگ ایران بوده و خواهد بود.
وی افزود: سلام بر همه شهیدان که با خون خود عزت، عظمت، بزرگی و سر افرازی را برای ما به ارمغان آوردند و سلام به همه جانبازان، آزادگان، ایثارگران و خانواده معظم این عزیزان مه فخر و افتخار ما هستند و هرکدام از این خانواده ها مسیر و راه درست استادگی و مقاومت در برار متجاوزان را با اخلاق، رفتار، صبر و استقامتشان به ما آموختند و می آموزند.
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی ادامه داد: سلام بر شهدای مدافع حرم، سلامت و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی که امروز وحدت و انسجام، قدرت، مقاومت و ایستادگی جامعه بزرگ اسلامی در سایه رهنمودهای ایشان استوار است.
وی اضافه کرد: هفته دفاع مقدس برای ما درس ایثار و مقاومت ایستادگی است، در فاع مقادس تمام آحاد مردم ایران همه درکنار یکدیگر قار گرفتند و بصورت متحد و منسجم با ایثار و ازخودگذشتگدی درمقابل دشمن ایستادند و مبارزه کردند.
سنجری بیان داشت: 8 سال دفاع مقدس آزمون بزرگی برای اثبات قدرت ایمان، حقانیت و پایداری، پیروزی ملت ایران است و امروز وظیفه اصلی ما انتقال ارزشهای آن به نسل جوان و ترویج و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت و صیانت ز دستاوردهای اتقلاب اسلامی است که یکی از راه های آن برگزاری برنامه های این هفته است.
وی با بیان این که در حال حاضر مادرگیر جنگ اقتصادی هستیم گفت: برای پیروزی در این جنگ نیاز به وحدت و همدلی و اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری ازجمله حمایت از تولید، کار و سرمایه ایرانی، اشتغال، جلوگیری از قاچاق، ارتقاء بهره وری، صرفه جویی، حمایت از تولید داخلی و ... داریم تا با استفاده از این نقشه راه بر جنگ اقتصادی فائق بیاییم و پیروز شویم.
سنجری در خصوص نقش سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی در این حوزه گفت: این نهاد به عنوان یک هلدینگ اقتصادی با 11 شرکت فعال در حوزه های تولید، خدمات، عمران، گردشگری و ... زمینه اشتغال بیش از 850 نفر را در این شرایط فراهم آورده و به عنوان یک مشاور و مجری و همیار در کنار 80 شهرداری استان آنان را در جهت ارائه بیش از 230 خدمت به مردم کمک می کند.
وی خاطر نشان کرد: امیدواریم با استحکام و قدمهای محکمی که در حوزه های اقتصادی می می داریم بتوانیم در جهت حفظ ارزشها و پیروزی در این عرضه موفق باشیم.
سرهنگ زارعی فرمانده پایگاه بسیج شهید رجایی ادارات استان نیز ضمن تشکر از میزبانی و تلاش های مدیریت سازمان همیاری و فرماندهی پایگاه بسیج این نهاد در برگزاری این مراسم، گفت: با توجه هفته دفاع مقدس و شرایط کرونا امسال برنامه ها به شکل پایگاه محور ابلاغ شد اما دربرنامه امروز به عنوان صبحگاه مشترک پایگاه های بسیج ادارات دور هم جمع شدیم و به این معناست که می خواهیم بگوییم که ما قشر بسیج کارمندان در درون دستگاه های اجرایی و حاکمیتی پای در جای پای بسیجیان پیشکسوت قرار داده ایم و دفاع، ایثار و مسیر شهادت را ادامه خواهیم داد.
وی ضمن قدردانی از حضور بسیجیان پایگاه های ادارات مختلف و میهمانان دعوت شده، افزود: در خانواده جمهوری اسلامی ایران شرایطی ایجاد شده است که بسیج کارمندی معتقد است که علاوه بر کسب نمره شایسته در آزمون های تئوری قرآن در عمل به آن نیز ضعیف نباشیم و ما همچنان در عمل به فرامین مقام معظم رهبری گوش به فرمان هستیم.
گفتنی است در این مراسم از تعدادی از خانواده های شهدای ادارات توسط سرهنگ علوی مسئول حفاظت اطلاعات ارشد سپاه امام رضا(ع)، سرهنگ عفت پناه جانشین ستاد بسیج اقشار و متخصصین سپاه امام رضا(ع) و تعداد از مسئولان استانی دیگر تجلیل شد./م.ا/2863/


  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 4 مهر 1400
  • تعداد بازدید: 1253



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی