دردیدار مسئولان سازمان همیاری و بجستان تاکید شد؛

استفاده از توان حمایتی سازمان همیاری شهرداریها در جهت توسعه ظرفیتهای بجستان

استفاده از توان حمایتی سازمان همیاری شهرداریها در جهت توسعه ظرفیتهای بجستان در دیدار مدیرعامل و معاون بازرگانی سازمان همیاری خراسان رضوی با مسئولان شهری بجستان بر استفاده از توان حمایتی و کارشناسی سازمان همیاری در جهت توسعه ظرفیتهای این شهر تاکید شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی، در نشست مشترک محمد سنجری با علی اکبر روحبخش شهردار و ابوالقاسم استادزاده رئیس و دیگر اعضای شورای اسلامی بجستان مشکلات، نیازها و همچنین راه کارهای استفاده بهینه از ظرفیتها، زیرساختها و پتانسیلهای ویژه اقتصادی، سرمایه گذاری این شهر مورد بررسی قرار گرفت.
در این جلسه ضمن اشاره به ظرفیتهای حوزه گردشگری این شهر در خصوص همکاری و مشارکت سازمان در احیا و استفاده از پتانسیل ها و ویژگی های قنات قدیمی این شهر و ایجاد زیرساختهای درآمدزای گردشگری در این منطقه گفتگو شد.
همچنین درخصوص تامین نیازمندهای شهرداری بجستان به اقلام و تجهیزات و ماشین آلات مورد نیاز در حوزه مدیریت شهری توسط واحدهای تخصصی معاونت بازرگانی سازمان همیاری بحث و تبادل نظر شد.
در پایان این نشست مقرر شد طی سفری کارشناسی توسط مدیرعامل و معاونان سازمان همیاری از شهر بجستان و انجام بازدید های تخصصی، ظرفیتها و مشکلات حوزه مدیریت شهری و شهرداری این شهر به صورت میدانی بررسی و احصا شود تا تصمیم گیری های لازم برای هریک صورت گیرد./م.ا/2864/


  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 4 مهر 1400
  • تعداد بازدید: 427



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی