در دیدار مدیرعامل با شهردار زو تاکید شد؛

آمادگی سازمان همیاری در جهت کمک به شهرداری زو در حوزه های خدمات شهری و سرمایه گذاری

آمادگی سازمان همیاری در جهت کمک به شهرداری زو در حوزه های خدمات شهری و سرمایه گذاری مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی در دیدار با شهردار زاوین بر آمادگی سازمان همیاری در حوزه های تامین نیازهای بازرگانی، سرمایه گذاری، مشاوره ای و ... مدیریت شهری این شهر تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی، محمد سنجری در نشستی مشترک با حضور سید محمد اسماعیل فاطمی معاون و علی طهرانی مدیر امور شهرداریهای سازمان همیاری با علی ایزدیان شهردار و اسراری مدیرمالی شهرداری زو دیدار و درخصوص موضوعات و مسائل مشترک به ویژه نیازها، ظرفیتها و زمینه های همکاری دوجانبه بحث و تبادل نظر کرد.
وی در این نشست با اشاره به توانمندیهای سازمان همیاری در حوزه پشتیبانی و تامین نیازهای شهرداری‌های استان، افزود: با توجه به ظرفیتهای ستادی و شرکت ها و موسسات تابعه، این آمادگی را داریم تا در جهت رفع نیازمندیها و کمبود های حوزه مدیریت شهری شهر زو با این شهرداری همکاری کنیم.
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی در خصوص کمک به اجرای طرح های عمرانی و سرمایه گذاری این شهر ادامه داد: همچنین در این حوزه ها نیز با بررسی طرح ها و پروژه های ازحیث توجیه اقتصادی و اهمیت این آمادگی و توان وجود دارد تا در عملیاتی کردن آنها با شهرداری زو مشارکت کنیم.
وی خاطر نشان کرد: تداوم همکاری و توانمندی های سازمان همیاری در گرو تعامل دوطرفه با شهرداریها است و قطعا با همراهی مسوولان شهری در اقصی نقاط استان و استفاده از حداکثر ظرفیتهای سازمان در حوزه های مختلف توان این نهاد را برای کمک بیشتر و موثرتر به شهرداریها به ویژه شهرهای کم برخوردار افزایش و متداوم تر خواهد کرد./م.ا/2916/


  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 2 آذر 1400
  • تعداد بازدید: 388



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی