در سفر مسوولان سازمان همیاری با شهردار بردسکن مطرح شد؛

سیاست سازمان و هیات مدیره ارائه بهترین خدمات در کمترین زمان و هزینه به شهرداریها

سیاست سازمان و هیات مدیره ارائه بهترین خدمات در کمترین زمان و هزینه به شهرداریها مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی در دیدار با شهردار بردسکن عنوان کرد: سیاست اصلی سازمان و هیات مدیره ارائه بهترین خدمات در کمترین زمان و هزینه و با کیفیت مطلوب به شهرداری هاست.
به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی، سازمان همیاری در قبال شهرداریها نقش و وظیفه یک امانت دار را ایفا می کند شهرداریها از نیم تا ۷ درصد سهامدار سازمان هستند وظیفه و رسالت این نهاد خدمات دهی و پشتیبانی از شهرداری هاست.
وی با اشاره به اهمیت نقش شهرداریها در هر سطحی افزود: همواره خدماتی که شهرداری های بزرگ و برخوردار به شهروندان ارائه می کنند، شهرداریهای کم‌برخوردار نیز که به لحاظ امکانات از منابع و تجهیزات انسانی از توان کافی برخوردار نیستند باید ارائه دهند.
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی با بیان اینکه در چنین شرایطی نقش سازمان همیاری در حمایت از شهرداری های کم برخوردار پررنگ تر می شود، ادامه داد: خراسان رضوی یکی از قوی ترین سازمانهای همیاری در کشور است و سعی کرده با تشکیل شرکت های تخصصی در حوزه های مختلفی که در اساسنامه سازمان های همیاری کشور وجود دارد به ارائه خدمات و تأمین نیازهای شهرداری ها بپردازد. این نهاد می‌تواند به خیلی از جاها کمک کند و توقع و انتظار در این حوزه از این مجموعه خیلی بالاست.
وی تصریح کرد: زمانی سازمان همیاری می تواند به توقعات و انتظارات پاسخ دهد که از توانایی لازم برخوردار باشد در واقع این نهاد از محل درآمد هایی که از انواع خدمات به شهرداری ها ارائه می دهد و توان و گردش مالی کسب شده به انجام رسالت های خود خواهد پرداخت.
سنجری بیان داشت: سیاست سازمان و هیات مدیره سازمان همیاری این است که در حداقل زمان و به صرفه ترین حالت ممکن خدمات مورد نیاز شهرداریها را در اموری که از سوی مسئولان شهری به این نهاد اعتماد می شود، انجام دهد؛ لذا این تعاملات باید دوطرفه باشد تا خدمات دهی سازمان در حوزه های گوناگون تداوم یابد.
وی خاطر نشان کرد: امیدواریم در دوره جدید مدیریت شهری بردسکن و تدوین برنامه های اجرائی جدید بتوانیم در کنار شهردار و دیگر مسوولان این شهر باشیم.
محمد حسین مدیح شهردار بردسکن نیز در این نشست ضمن اشاره به نیازهای این شهرداری در حوزه های خدمات شهری، قیر و سیمان و ... خواستار همراهی و همکاری های لازم از سوی سازمان همیاری در تامین این نیازمندیها و مشارکت در اجرای پروژه ها و سرمایه گذاری های اقتصادی این شهرداری شد./م.ا/2919/


  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 3 آذر 1400
  • تعداد بازدید: 409



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی