با حضور در آسایشگاه جانبازان امام خمینی(ره) مشهد انجام شد؛

اهدای گل و تکریم جانبازان 8 سال دفاع مقدس توسط مسئولان سازمان همیاری به مناسبت هفته بسیج

اهدای گل و تکریم جانبازان 8 سال دفاع مقدس توسط مسئولان سازمان همیاری به مناسبت هفته بسیج مدیرعامل، معاونان و جمعی از مدیران سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی با حضور در آسایشگاه جانبازان امام خمینی (ره) مشهد با اهدای گل از این عزیزان و جان برکفان 8 سال دفاع مقدس به مناسبت هفته بسیج تجلیل کردند.
به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی، محمد سنجری با همراهی سید محمد اسماعیل فاطمی فرمانده پایگاه بسیج و معاون بازرگانی و غلامرضا محمدی معاون اداری مالی، احمد عبدالله زاده مدیرعامل شرکت همیاران شمال شرق و ... سازمان همیاری صبح امروز با حضور در آسایشگاه جانبازان امام خمینی (ره) مشهد با اهدای گل از این عزیزان و جان برکفان 8 سال دفاع مقدس به مناسبت هفته بسیج تجلیل کردند.
وی دراین برنامه فرهنگی ضمن گرامیداشت هفته بسیج عنوان کرد: خدمت به جانبازان عزیز و ایثارگر و تکریم آنان که در راه خدا و اقتدار و استقلال میهن اسلامی از جان خویش خالصانه گذشتند در حال عبادت است.
وی افزود: امروز جامعه اسلامی و همه کسانی که در آن با آسایش و آرامش زندگی می کنند، مرهون خون پاک هزاران شهید و جانبازی هستند که در دفاع از ارزش های اسلامی و به پیروی از اهل بیت عصمت و طهارت جانفشانی کردند
سنجری با بیان اینکه جانبازان افتخار جامعه و سرمایه های معنوی کشور وخدمت به آنها افتخاربزرگی است، تصریح کرد: امروز آسایش و آرامش جامعه مرهون خون پاک هزاران شهید و جانبازی هستند که در دفاع از ارزش های اسلامی جانفشانی کردند، به عنوان میراث داران آنها باید در هر جایگاه و پست و مقامی ضمن تکریم خانواده های معززشان به آرمانهای آنان وفادار بوده و با انجام وظایفمان گوشه ای از دین خود به این عزیزان را ادا کنیم.
حجت‌الاسلام دوان معاون فرهنگی آسایشگاه جانبازان امام خمینی (ره) در حاشیه این دیدار از جانبازان، گفت: در خراسان رضوی حدود ۱۴۰ جانباز قطع نخاعی داریم که تحت پوشش خدمات این مرکز توان‌بخشی هستند.
وی تصریح کرد: جانبازانی که اینجا می‌آیند همه جانبازان ۷۰ درصد به بالا و ضایعه نخاعی هستند که در ایام مختلف برحسب نیازشان به مرکز توان‌بخشی امام خمینی (ره) مراجعه می‌کنند و از خدماتی نظیر ویزیت و فیزیوتراپی بهره‌مند می‌شوند. معاون فرهنگی آسایشگاه جانبازان امام خمینی (ره) با اشاره به جانبازان تحت پوشش این آسایشگاه که به درجه شهادت نائل‌آمده‌اند، گفت: در مدت ۳۲ سالی که این مرکز راه‌اندازی شده، ۶۰ جانباز از اینجا به هم‌رزمان شهیدشان پیوستند و آسمانی شدند./م.ا/2920/


  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 4 آذر 1400
  • تعداد بازدید: 697



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی